آشپزی

طرز تهیه کوکو رشته ای با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه کوکو رشته ای را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه کاکائو رشته ای

کوکو رشته ای یکی از انواع کوکو سیب زمینی است که با مواد مختلف تهیه می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه کاکائو رشته ای برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
سیب زمینی متوسط 4 عدد
پیاز متوسط 1 قطعه
یک تخم مرغ 2 عدد
جعفری خرد شده 4 قاشق
نمک و فلفل و زردچوبه کافی

طرز تهیه کاکائو رشته ای

مرحله اول

برای تهیه نودل نارگیلی خوشمزه ابتدا سیب زمینی ها را پوست می گیریم سپس آنها را می شوییم و با دندانه های درشت رنده رنده می کنیم. سپس پیاز را پوست گرفته و به ورقه های نازک برش دهید.

مرحله دوم

حالا یک تابه مناسب را روی حرارت ملایم قرار می دهیم و مقداری روغن مایع داخل تابه می ریزیم و بلافاصله پیازهای خرد شده را داخل تابه می ریزیم. سپس کمی زردچوبه اضافه می کنیم و تفت می دهیم تا پیاز طلایی و ترد شود.

سطح سوم

در این مرحله جعفری را تمیز می کنیم سپس در آبکش می گذاریم و اجازه می دهیم آب اضافی آن کشیده شود. سپس روی تخته گوشت، جعفری را که ریز خرد می کنیم بچینید.

مرحله چهارم

حالا یک کاسه مناسب انتخاب می کنیم سپس سیب زمینی رنده شده را در ظرف می ریزیم و جعفری خرد شده را اضافه می کنیم سپس خوب مخلوط می کنیم. سپس پیازهای سرخ شده را به سیب زمینی ها اضافه می کنیم.

مرحله پنجم

در این مرحله تخم مرغ را به همراه نمک و فلفل و زردچوبه به مخلوط سیب زمینی و جعفری اضافه کنید سپس با دست خوب ورز دهید تا مواد مخلوط و یکدست شوند. سپس یک تابه مناسب انتخاب می کنیم.

مرحله ششم

در آخر داخل ماهیتابه کمی روغن مایع می ریزیم سپس با دست به شکل دلخواه مارشمالو کاکائویی را شکل می دهیم و در تابه می گذاریم و دو طرف کوکو را کاملا سرخ می کنیم. سرگرمی روز کوکو را در ظرف مورد نظر سرو کنید. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا