آشپزی

طرز تهیه کوکو سبزی با مرغ +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه نارگیل سبزی با مرغ

نارگیل سبزی با مرغ یکی از انواع نارگیل خوشمزه و ساده است که طعم فوق العاده ای دارد و می توانید با کمترین مواد موجود آن را درست کنید. برای معرفی کامل گام به گام طرز تهیه نارگیل سبزی با مرغ برای سرگرمی روز همراه باشید

مواد لازم برای 2 نفر
سینه مرغ متوسط نصف عدد
پیاز 1 قطعه
فلفل سیاه و نمک خیلی کوچک
زعفران آب پز 2 قاشق غذاخوری
مواد لازم برای کاکائو گیاهی
سبزیجات نارگیل 1 فنجان
یک تخم مرغ 2 عدد
زردچوبه 1/2 قاشق چایخوری
فلفل نصف قاشق چایخوری
نمک کافی
پودر سیر نصف قاشق چایخوری
ارد 1 و نیم قاشق غذاخوری

طرز تهیه نارگیل سبزی با مرغ

مرحله اول

من آماده می کنم نارگیل سبزیجات با مرغ ابتدا سینه مرغ را به صورت نوارهای نازک برش دهید و سپس برش ها را در ظرفی بریزید، سپس پوست مرغ را مزه دار کنید و پیاز را بشویید و نگینی خرد کنید و روی مرغ ها بریزید و مخلوط کنید.

مرحله دوم

سپس روی برش های مرغ مقداری نمک و فلفل بریزید و آن ها را مخلوط کنید سپس در ظرف کوچکی مقداری زعفران بریزید و مقداری آب جوش روی آن بریزید و بگذارید دم بکشد سپس زعفران پخته غلیظ را به مرغ ها اضافه کنید.

سطح سوم

سپس همه مواد را با هم مخلوط کنید تا رنگ و طعم زعفران کاملا به جوجه ها بخورد سپس روی ظرف را سلفون بپوشانید و بگذارید یک ساعت بماند و طعم آن را بگیرد، در این مدت مواد نارگیل را اضافه کنید اماده کنید.

مرحله چهارم

سبزیجات نارگیلی سبزی هایی را که از قبل آماده کرده اید و سبزیجات معطر مانند گشنیز، ترخون، پیازچه، ریحان و نعناع را در ظرفی بریزید و سپس تخم مرغ ها را اضافه کنید و مخلوط کنید تا گلوله شده و کاملا مخلوط شوند.

مرحله پنجم

سپس آرد را روی آن ها بریزید و خوب مخلوط کنید، سپس کمی نمک، فلفل، زردچوبه و پودر سیر را به مواد اضافه کنید و با قاشق هم بزنید تا کاملا مخلوط شوند و عطر ادویه ها به مواد و رنگ آن نفوذ کند. زردچوبه. بازکردن

مرحله ششم

سپس کف تابه را با روغن خوب چرب کرده و نیمی از مواد را روی سبزه نارگیلی بریزید و سپس مقداری زرشک روی آن بپاشید و در صورت تمایل می توانید روی سبزه نارگیلی مقداری گردوی آسیاب شده نیز بریزید و روی سطح آن پخش کنید. .

مرحله هفتم

سپس بقیه مواد نارگیل گیاهی را روی آن بریزید و سپس برش های مرغ را روی لایه دوم بچینید و قابلمه را روی حرارت ملایم قرار دهید و بگذارید حدود 40 تا 45 دقیقه خوب بپزد، حرارت باید کم باشد در حالی که نارگیل مغزی در حال آشپزی است.

مرحله هشتم

سپس نارگیل سبزی را برگردانید و 15-10 دقیقه دیگر بپزید سپس آن را از روی حرارت برداشته و در ظرف دیگری قرار دهید سپس سبزی نارگیل را به شکل و اندازه دلخواه برش دهید و با تکه های زرشک و گردو تزیین کنید.

مرحله نهم

سپس سبزی و مرغ را در بشقاب مناسبی بریزید و دور آن ها مقداری رازیانه سبز و گشنیز و ریحان بریزید و در کنار آن چند برش لیمو و گوجه و ترشی و با نان یا برنج تازه و خیارشور و انواع دارچین بگذارید. . خدمت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا