آشپزی

طرز تهیه کوکو سوسیس با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه کوکو سوسیس را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه سوسیس نارگیلی

سوسیس نارگیلی یکی از غذاهای خوشمزه و ساده ای است که با مواد مختلف درست می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه سوسیس نارگیلی برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم برای 2 نفر
سوسیس 2 عدد
سیب زمینیها 1 قطعه
فلفل ½ عدد
ماست 2 قاشق غذاخوری
یک تخم مرغ 2 عدد
آرد سوخاری 2 قاشق غذاخوری
نمک و فلفل و زردچوبه کافی

طرز تهیه سوسیس نارگیلی

مرحله اول

من آماده می کنم سوسیس نارگیلی خوشمزه است در ابتدای کار سیب زمینی ها را شسته و در قابلمه آب می ریزیم سپس قابلمه را روی حرارت زیاد می گذاریم و می گذاریم سیب زمینی ها کاملا بجوشد.

مرحله دوم

حالا سوسیس را با دندانه های ریز رنده کرده و در ظرف مناسبی بریزید سپس فلفل را به صورت دانه های ریز خرد کنید و به همراه ماست مقداری نمک، فلفل، زردچوبه و آرد سوخاری به کاسه اضافه کنید.

سطح سوم

سپس تخم مرغ ها را در ظرفی جداگانه بریزید و با چنگال خوب هم بزنید تا بافت آن ها از حالت انعقاد خارج شود و پف کند. وقتی سیب زمینی کاملا پخت، آن را از قابلمه خارج کرده و پوست آن را جدا کنید.

مرحله چهارم

حالا سیب زمینی را ریز رنده می کنیم و می گذاریم کاملا خنک شود سپس به کاسه با تخم مرغ اضافه می کنیم. سپس مواد کاکائویی را خوب با هم مخلوط کنید تا مواد یکدست و یکدست شوند.

مرحله پنجم

در این مرحله ظرف مناسبی را روی حرارت ملایم قرار می دهیم و کمی روغن مایع اضافه می کنیم سپس اجازه می دهیم روغن خوب داغ شود. حالا مواد کاکائویی را به اندازه یک نارنگی جدا کرده و به دلخواه شکل دهید.

مرحله ششم

سپس کیک های فرم گرفته را در تابه می گذاریم سپس یک طرف آن ها را کاملا سرخ می کنیم. وقتی یک طرف نارگیل سرخ شد، آن را برگردانید تا طرف دیگر آن نیز سرخ شود. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا