آشپزی

طرز تهیه کوکو سیب زمینی با سبزیجات +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه کوکو سیب زمینی با سبزیجات

نارگیل سیب زمینی با سبزیجات یکی از دستور العمل های این نارگیل محبوب است که با مواد مختلف درست می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه کوکو سیب زمینی با سبزیجات برای سرگرمی روز همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
سیب زمینیها 4 عدد وسط
یک تخم مرغ 1 قطعه
ارد 4 قاشق غذاخوری
جعفری 1 دسته کوچک
فلفل قرمز و سبز 1 قطعه
پیازچه 2 ساقه
نمک و فلفل و زردچوبه کافی
پودر سیر، پاپریکا و پودر آویشن کافی

طرز تهیه کوکو سیب زمینی با سبزیجات

مرحله اول

برای تهیه کوکو سیب زمینی با سبزیجات ابتدا سیب زمینی ها را پوست بگیرید و به قطعات بزرگ برش دهید. سپس تکه های سیب زمینی را در قابلمه مناسبی می ریزیم سپس به اندازه ای آب می ریزیم که روی آن ها را بپوشاند.

مرحله دوم

حالا قابلمه را نمک می زنیم و روی حرارت متوسط ​​قرار می دهیم سپس سیب زمینی ها را به مدت 45 دقیقه در آب جوش می گذاریم تا کاملا پخته و نرم شوند. بعد از این مدت سیب زمینی ها را در آبکش بریزید.

سطح سوم

وقتی آب اضافی سیب زمینی ها گرفته شد، آن ها را در ظرف مناسبی بریزید و با گوشت کوب آن ها را بزنید تا کاملا پوره شوند. سپس جعفری و فلفل را بشویید سپس جعفری را ریز خرد کنید.

مرحله چهارم

سپس پیاز را شسته و همراه با فلفل به صورت نگینی خرد می کنیم. سپس جعفری را به همراه فلفل چیلی، پیازچه، تخم مرغ، آرد و کمی نمک، فلفل سیاه، زردچوبه، پودر سیر، پاپریکا و پودر آویشن به کاسه اضافه کنید.

مرحله پنجم

حالا پوره سیب زمینی را هم بزنید تا مواد مخلوط و یکدست شود. سپس پوره سیب زمینی را در قیف یکبار مصرف بریزید سپس ظرف مناسبی را روی حرارت ملایم قرار دهید و کمی روغن مایع به آن اضافه کنید.

مرحله ششم

سپس اجازه می دهیم روغن مایع خوب سرخ شود سپس پوره سیب زمینی حلزونی را داخل تابه می ریزیم و سرخ می کنیم. وقتی یک طرف سیب زمینی نارگیلی کاملا سرخ شد و طلایی شد، آن را برگردانید تا طرف دیگر آن نیز سرخ شود.

مرحله هفتم

بعد از سرخ شدن سیب زمینی ها را از ماهیتابه خارج کرده و روی حوله بچینید تا چربی اضافی آن گرفته شود و سپس در ظرف دلخواهتان بریزید و با نان سرو کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا