آشپزی

طرز تهیه کوکو سیب زمینی شکم پر با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه کوکو سیب زمینی شکم پر را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه سیب زمینی پر از نارگیل

نارگیل سیب زمینی شکم پر یکی از انواع دستور پخت نارگیل سیب زمینی است که به روش غیر رسمی تری تهیه می شود، برای مشاهده آموزش کامل مرحله به مرحله. طرز تهیه سیب زمینی پر از نارگیل برای و سرگرمی روز سایت همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
سیب زمینیها 4 عدد وسط
یک تخم مرغ 2 عدد
سیر 1 قرص
جعفری خشک 1 قاشق غذاخوری
آرد سوخاری 2 قاشق غذاخوری
نمک و فلفل کافی
زردچوبه و کره کافی
واسطه های کاکائو
گوشت چرخکرده 200 گرم
پیاز 1 عدد کوچک
رب گوجه فرنگی 1 قاشق غذاخوری
پیتزا با پنیر 150 گرم
نمک و فلفل کافی
زردچوبه و کره کافی

طرز تهیه سیب زمینی پر از نارگیل

مرحله اول

برای تهیه سیب زمینی شکم پر نارگیلی خوشمزه ابتدا سیب زمینی ها را بشویید سپس به همراه 1 قاشق چایخوری نمک و 2 تا 3 لیوان آب در قابلمه مناسبی بریزید. سپس قابلمه را روی حرارت متوسط ​​قرار می دهیم.

مرحله دوم

حالا اجازه دهید سیب زمینی ها به مدت 30 تا 40 دقیقه بپزند تا کاملا نرم شوند. در این فاصله مواد میانی نارگیل را آماده می کنیم، برای این منظور پیاز را ریز خرد می کنیم سپس ظرف مناسبی روی اجاق می گذاریم.

سطح سوم

در این مرحله پیاز را به همراه کمی روغن به تابه اضافه کنید و خوب تفت دهید تا پیاز سبک و شفاف شود. سپس پوره گوجه فرنگی را به تابه اضافه می کنیم و چند دقیقه تفت می دهیم.

مرحله چهارم

بعد از اینکه رب گوجه فرنگی رنگ دلپذیری پیدا کرد و طعم و بوی خامی آن کاملا از بین رفت، گوشت چرخ کرده را به همراه نمک، فلفل و زردچوبه به تابه اضافه کنید و خوب تفت دهید تا رنگ گوشت تغییر کند.

مرحله پنجم

در این مرحله نصف لیوان آب اضافه می کنیم و درب تابه را می بندیم تا قیمه کاملا بپزد و آب آن داخل تابه برود. پس از پخت کامل گوشت، ظرف را از روی حرارت بردارید تا مواد خنک شوند.

مرحله ششم

بعد از اینکه سیب زمینی ها پخته شدند، پوست آن را جدا کنید. سپس سیب زمینی ها را در ظرف مناسبی بریزید و با گوشت کوب کاملا له کنید تا کاملا یکدست و پوره شوند.

مرحله هفتم

در این مرحله بعد از سرد شدن سیب زمینی ها، تخم مرغ را به همراه آرد سوخاری، جعفری خشک و مقداری نمک، فلفل و زردچوبه به کاسه اضافه کنید و مواد را خوب هم بزنید تا یکدست شود.

مرحله هشتم

حالا یک تابه مناسب روی اجاق می گذاریم و کمی روغن اضافه می کنیم و بعد به اندازه یک نارنگی از مایه کوکو برداشته و با کف دست باز می کنیم. سپس مقداری از مخلوط گوشت و پنیر پیتزا را وسط می گذاریم.

مرحله نهم

حالا مایه کوکو را جمع می کنیم و به شکل گرد در می آوریم سپس در روغن داغ می گذاریم تا سرخ شود. به همین ترتیب همه نارگیل ها را آماده می کنیم و داخل روغن می گذاریم تا خوب سرخ شوند.

مرحله دهم

بعد از اینکه یک طرف نارگیل سرخ شد، آن را برگردانید تا طرف دیگر آن نیز سرخ شود. در آخر روغن اضافی دانه های کاکائو را با حوله جدا کرده و در ظرف مورد نظر می چینیم و سرو می کنیم.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا