آشپزی

طرز تهیه کوکو سیب زمینی قاشقی +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه یک اسکوپ کاکائو سیب زمینی

کوکو سیب زمینی کشکی یکی از غذاهای ساده و لذیذ ایرانی است که با مواد مختلف می توانید آن را تهیه کنید تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه یک اسکوپ کاکائو سیب زمینی برای سرگرمی روز همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
سیب زمینیها 4 عدد وسط
پیاز 1 عدد وسط
سیر 2 قرص
یک تخم مرغ 3 عدد
سبزیجات معطر خشک شده کافی
نمک و فلفل و زردچوبه کافی

طرز تهیه یک اسکوپ کاکائو سیب زمینی

مرحله اول

من آماده می کنم یک قاشق نارگیل سیب زمینی در ابتدای کار سیب زمینی ها را می شوییم سپس در قابلمه آب می ریزیم. سپس قابلمه را روی حرارت متوسط ​​قرار می دهیم سپس سیب زمینی ها را به مدت 45 دقیقه در آب جوش می گذاریم.

مرحله دوم

بعد از گذشت این مدت زمانی که هسته سیب زمینی ها کاملا نرم و پخته شد، حرارت را خاموش می کنیم، سپس سیب زمینی ها را از قابلمه خارج می کنیم. سپس پوست سیب زمینی ها را می شوییم سپس با رنده ریز رنده می کنیم.

سطح سوم

در این مرحله فلس های پیاز و سیر را جدا می کنیم سپس می شوییم و با رنده ریز رنده می کنیم سپس به پوره سیب زمینی اضافه می کنیم. سپس تخم مرغ ها را در ظرف مناسبی بریزید و با چنگال خوب هم بزنید.

مرحله چهارم

حالا تخم مرغ ها را به پوره سیب زمینی اضافه کنید سپس مخلوط کنید تا مواد با هم ترکیب شده و یکدست شوند. سپس سبزیجات معطر خشک (جعفری و جعفری) را به همراه نمک و فلفل و زردچوبه به پوره سیب زمینی اضافه می کنیم.

مرحله پنجم

در این مرحله مواد را هم میزنیم تا مخلوط و یکدست شود. در مرحله بعد یک تابه مناسب را روی حرارت متوسط ​​قرار می دهیم سپس مقدار کمی روغن مایع به تابه اضافه می کنیم و اجازه می دهیم روغن خوب داغ شود.

مرحله ششم

در آخر مخلوط کاکائو را با قاشق بیرون بیاورید و در تابه بریزید و سرخ کنید. در نهایت نارگیل را در ظرف مورد نظر بریزید سپس با نان تازه و گوجه فرنگی و ترشی سرو کنید. نوش جان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا