آشپزی

طرز تهیه کوکو ماکارونی با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه کوکو ماکارونی را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه خمیر نارگیل

رب کاکائو یکی از غذاهای جدید و خوشمزه ایرانی است که با دستور پخت های مختلف می توانید آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه خمیر نارگیل برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
ماکارونی مزرعه 1 فنجان
قارچ ½ فنجان
سوسیس 2 عدد
فلفل 1 قطعه
جعفری 2 قاشق غذاخوری
پیتزا با پنیر ½ فنجان
یک تخم مرغ 2 عدد
آرد سفید 1 قاشق غذاخوری
نمک، فلفل، زردچوبه و پودر سیر کافی

طرز تهیه خمیر نارگیل

مرحله اول

برای تهیه ماکارون نارگیلی خوشمزه ابتدا قارچ را بشویید سپس ورقه ای برش دهید. سپس تابه مناسبی را روی حرارت زیاد قرار می دهیم سپس کمی روغن مایع می ریزیم و قارچ های خرد شده را در تابه می ریزیم.

مرحله دوم

حالا قارچ را با حرارت زیاد تفت می دهیم تا قارچ کاملا پخته شود و آب اضافی آن کاملا تبخیر شود. سپس پوست کالباس را جدا می کنیم و با دندان های درشت رنده رنده می کنیم و در ظرف مناسبی می ریزیم.

سطح سوم

در این مرحله قارچ های تفت داده شده را به کاسه سوسیس اضافه کنید. سپس فلفل را می شوییم و دانه های آن را جدا می کنیم و به صورت سنگ های کوچک خرد می کنیم و به مخلوط قارچ و سوسیس اضافه می کنیم.

مرحله چهارم

حالا یک قابلمه مناسب را تا نیمه از آب پر کنید سپس مقداری نمک به آن اضافه کنید و روی حرارت قرار دهید. حالا بگذارید آب به نقطه جوش برسد. وقتی آب به نقطه جوش رسید ماکارونی ها را داخل آن بریزید.

مرحله پنجم

در این مرحله اجازه دهید ماکارونی در آب جوش بماند تا کاملا نرم و پخته شود سپس آن را در آبکش ریخته و اجازه دهید آب اضافی آن کشیده شود. سپس پاستا را در ظرف حاوی مخلوط قارچ و سوسیس بریزید.

مرحله ششم

حالا جعفری را شسته و در آبکش می گذاریم تا آب اضافی آن گرفته شود سپس روی تخته گوشت می گذاریم و ریز خرد می کنیم. سپس جعفری خرد شده را داخل مخلوط کاکائو بریزید.

مرحله هفتم

در این مرحله تخم مرغ را در ظرفی جداگانه اضافه می کنیم و با چنگال هم می زنیم تا بافت تخم مرغ از انعقاد خارج شود سپس به کوکو اضافه می کنیم. سپس آرد را به همراه نمک، فلفل سیاه، زردچوبه و پودر سیر به مخلوط کاکائو اضافه می کنیم.

مرحله هشتم

حالا پنیر پیتزا را داخل مواد کاکائویی بریزید سپس خوب هم بزنید تا مواد با هم ترکیب و یکدست شوند. بعد یک تابه مناسب را روی اجاق قرار می دهیم سپس مقداری روغن مایع داخل تابه می ریزیم و می گذاریم داغ شود.

مرحله نهم

در این مرحله ابتدا مقداری از رب کاکائو را می گیریم سپس در دست شکل می دهیم و در تابه می گذاریم و یک تخم مرغ دیگر به خمیر کاکائو اضافه می کنیم.

مرحله دهم

در آخر تمام مخلوط کاکائو را داخل تابه بریزید سپس آن را صاف کنید و اجازه دهید کاکائو کاملا برشته شود. سپس کوکو را برمی گردانیم و می گذاریم طرف دیگر کوکو کاملا سرخ شود. در آخر کاکائو را با سس دلخواه سرو کنید. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا