آشپزی

طرز تهیه کوکی اتریشی با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه کوکی اتریشی را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

دستور پخت شیرینی اتریشی

بیسکویت اتریشی یکی از شیرینی های خوشمزه و ساده است که در دستور پخت های مختلف قابل تهیه است، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه بیسکویت اتریشی در ادامه مطلب همراه باشید. و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم برای بیسکویت اتریشی
کره 100 گرم
شکر پودر شده 50 گرم
یک تخم مرغ 25 گرم
وانیل نوک یک قاشق چای خوری
ارد 140 گرم

دستور پخت شیرینی اتریشی

مرحله اول

برای تهیه یک کلوچه اتریشی خوشمزه در ابتدای کار تمام مواد خنک شده را از 1 ساعت قبل از یخچال خارج کرده و در فضای آشپزخانه قرار می دهیم تا دمای آنها با دمای محیط یکسان شود. حالا فر را با دمای ۱۶۰ درجه سانتی گراد روشن می کنیم.

مرحله دوم

حالا اجازه دهید فر کاملا گرم شود. در مرحله بعد روی پودر شکر بپاشید و در ظرف مناسبی الک کنید سپس وانیل را به همراه کره به ظرف اضافه کنید و با قاشق هم بزنید تا مواد مخلوط و یکدست شوند.

سطح سوم

حالا تخم مرغ را به کاسه اضافه کنید و خوب مخلوط کنید سپس آرد را داخل الک بریزید و 3 بار الک کنید. سپس آرد را یکدفعه به کاسه اضافه کنید و هم بزنید تا خمیر نرم و چسبناکی به دست آید.

مرحله چهارم

در این مرحله خمیر را داخل قیف با سر بشکه مورد نظر می ریزیم سپس خمیر را به آرامی داخل قیف ماساژ می دهیم تا حباب های بین خمیر خارج شود. حالا سینی فر را با کاغذ روغنی می پوشانیم و خمیر را داخل آن می ریزیم.

مرحله پنجم

سپس قالب را در طبقه وسط فر قرار دهید و اجازه دهید شیرینی ها به مدت 10-12 دقیقه در فر بمانند تا کاملا پخته شوند و رنگ اطراف آنها کمی تغییر کند. بعد از این مدت وقتی کیک ها پخت سینی را از فر خارج می کنیم.

مرحله ششم

در این مرحله بدون دست زدن به کیک ها اجازه می دهیم کاملا خنک شوند سپس از کاغذ روغنی جدا کرده و به ظرف مورد نظر منتقل می کنیم. در آخر شیرینی را با چای تازه دم می کنیم. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا