آشپزی

طرز تهیه کوکی اسمارتیزی با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه کوکی اسمارتیزی را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

چگونه کوکی های اسمارتیز درست کنیم

کوکی اسمارتیزی یکی از شیرینی های خوشمزه و بین المللی است که با دستورهای مختلف تهیه می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. چگونه کوکی های اسمارتیز درست کنیم برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم برای کوکی های اسمارتیز
یک تخم مرغ 2 عدد
قند 1 فنجان
ارد 2.5 فنجان
پودر خمیرمایه 2 قاشق چایخوری
روغن مایع ¾ لیوان
پودر کاکائو 2 قاشق غذاخوری
افراد باهوش کافی

چگونه کوکی های اسمارتیز درست کنیم

مرحله اول

من آماده می کنم یک کوکی هوشمند خوشمزه در ابتدای کار تخم مرغ را به همراه شکر و وانیل در ظرف مناسبی بریزید و با همزن برقی به مدت 3-4 دقیقه خوب هم بزنید تا مخلوط تخم مرغ سفید شود.

مرحله دوم

حالا کره مایع را به کاسه اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود سپس آرد و بکینگ پودر را داخل الک بریزید و 3 بار الک کنید. سپس مواد خشک را در دو تا سه مرحله به کاسه اضافه کنید.

سطح سوم

حالا مواد را با لیسک مخلوط می کنیم تا خمیر نرم و چسبناکی به دست آید. سپس خمیر را به دو قسمت مساوی تقسیم کنید سپس به یکی از قسمت ها پودر کاکائو اضافه کنید و مخلوط کنید.

مرحله چهارم

سپس شعله پخش کن را روی حرارت ملایم قرار می دهیم و داخل تابه مورد نظر را با کاغذ روغنی می پوشانیم. حالا خمیر را به اندازه یک گردو جدا می کنیم و در دست می چرخانیم سپس با فاصله از هم در تابه قرار می دهیم.

مرحله پنجم

حالا مقداری اسمارتیز روی خمیر بریزید و درب تابه را بپوشانید. سپس درب تابه را می بندیم و اجازه می دهیم شیرینی های اسمارتیز به مدت 15 دقیقه روی آتش بماند تا کاملا بپزند.

مرحله ششم

در صورت تمایل می توانید کیک ها را در فر 160 درجه به مدت 12 دقیقه بپزید. توجه داشته باشید که فاصله بین کوکی ها باید زیاد باشد زیرا در طول پخت کوکی ها منبسط شده و به هم می چسبند.

مرحله هفتم

وقتی شیرینی ها پخت، ظرف را از روی حرارت بردارید، سپس درب تابه را باز بگذارید تا شیرینی ها کاملا خنک شوند. وقتی کیک ها خنک شدند، آن ها را از کاغذ فر خارج کرده و با چای تازه دم کرده سرو کنید. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا