آشپزی

طرز تهیه کوکی براونی با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه کوکی براونی را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه براونی

کوکی براونی یکی از انواع شیرینی های خوشمزه و بین المللی است که با دستور پخت های مختلف تهیه می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را مشاهده کنید. طرز تهیه براونی برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد تشکیل دهنده کوکی براونی
ارد 175 گرم
یک تخم مرغ 1 قطعه
قند 80 گرم
وانیل ½ قاشق چایخوری
شکلات تلخ 200 گرم
کره 125 گرم
پودر خمیرمایه 1 قاشق چایخوری
نمک نوک یک قاشق چای خوری

طرز تهیه براونی

مرحله اول

برای تهیه براونی کافه ای ابتدا فر را روی دمای 180 درجه سانتیگراد تنظیم کنید سپس اجازه دهید فر کاملا گرم شود. سپس کره و شکلات تلخ را در ظرف مناسبی بریزید.

مرحله دوم

در این مرحله کره و شکلات تلخ را روی اجاق کتری حرارت می دهیم تا کاملا آب شوند سپس می گذاریم تا کاملا خنک شود. سپس تخم مرغ را با شکر و وانیل در ظرف مناسبی بریزید.

سطح سوم

حالا مواد داخل کاسه را با همزن برقی به مدت 5 تا 7 دقیقه هم بزنید تا مخلوط تخم مرغ کرمی و کشدار شود. سپس مخلوط شکلاتی خنک شده را به کاسه اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود.

مرحله چهارم

در این مرحله آرد را به همراه بیکینگ پودر و نمک 3 بار الک کرده و یکباره به کاسه اضافه کنید. حالا مواد را در کاسه با کاردک به صورت دورانی مخلوط می کنیم تا بافت خمیر بیسکویت کاملا یکدست شود.

مرحله پنجم

بعد از آن سینی را با کاغذ کره ای می پوشانیم سپس گلوله هایی از خمیر بیسکویت هر کدام 20 گرمی جدا می کنیم و با فاصله از هم در سینی می چینیم. توجه داشته باشید که کوکی ها بعد از پخت پخش می شوند.

مرحله ششم

در این مرحله قالب را در طبقه وسط فر قرار می دهیم و اجازه می دهیم کیک ها به مدت 10 دقیقه در فر بمانند تا کاملا پخته شوند. بعد از این مدت، قالب را از فر خارج کرده و بدون دست زدن اجازه دهید سرد شوند.

مرحله هفتم

توجه داشته باشید که کلوچه ها بعد از بیرون آمدن از فر بافت بسیار نرم و مرطوبی دارند، بهتر است اجازه دهید رطوبت آنها در هوا تبخیر شود. در آخر شیرینی ها را در ظرف مورد نظر بریزید و سرو کنید. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا