آشپزی

طرز تهیه کوکی شکلاتی ترک دار +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه بیسکویت چیپسی شکلاتی

شیرینی ترك خورده شكلاتی یكی از شیرینی های خوشمزه و بین المللی است كه معمولاً همراه با قهوه سرو می شود تا آموزش مرحله به مرحله كامل را مشاهده كنید. طرز تهیه بیسکویت چیپسی شکلاتی برای سرگرمی روز همراه باشید

مواد تشکیل دهنده کوکی چیپس شکلاتی
ارد 160 گرم
پودر خمیرمایه 1 قاشق چایخوری
نمک ¼ قاشق چایخوری
شکر دانه ریز ½ فنجان
پودر کاکائو ½ فنجان
یک تخم مرغ 2 عدد
وانیل نوک یک قاشق چای خوری
روغن مایع ¼ فنجان
شکر پودر شده کافی

طرز تهیه بیسکویت چیپسی شکلاتی

مرحله اول

من آماده می کنم کوکی شکلاتی خرد شده خوشمزه است در ابتدای کار شکر دانه ریز را به همراه کره مایع و پودر کاکائو در ظرف مناسبی می ریزیم و با همزن برقی پر سرعت خوب هم می زنیم تا ذرات شکر کاملا حل شود.

مرحله دوم

حالا تخم مرغ ها را یکی یکی به کاسه اضافه کنید و بعد از اضافه کردن هر کدام به مدت 1 دقیقه با همزن برقی خوب هم بزنید سپس وانیل را با تخم مرغ دوم اضافه کنید و کاسه را بردارید.

سطح سوم

توجه داشته باشید که جابجایی ظرف در حین کار باعث می شود تخم مرغ ها به طور یکنواخت مخلوط شوند و پس از آن بوی نامطبوع آنها از بین می رود. حالا آرد و بکینگ پودر را به همراه نمک داخل الک بریزید و 3 بار الک کنید.

مرحله چهارم

حالا مواد خشک را کم کم به کاسه اضافه کنید و با سرعت کم همزن برقی خوب هم بزنید تا بافت خمیر شیرینی چسبناک و کشدار شود. سپس درب ظرف را می بندیم و به مدت 1 ساعت در فریزر می گذاریم.

مرحله پنجم

بعد از باقیمانده خمیر بیسکویت، فر را با دمای 180 درجه روشن می کنیم تا کاملا گرم شود، سپس سینی را با کاغذ روغنی می پوشانیم و خمیر بیسکویت را از فریزر خارج می کنیم و به اندازه یک گردو تکه تکه می کنیم. سرعت بالا، ما انجام می دهیم.

مرحله ششم

حالا کیک ها را با دست شکل می دهیم و در پودر قند میغلطانیم سپس در سینی فر با فاصله از هم می چینیم. سپس سینی را در طبقه وسط فر می گذاریم و اجازه می دهیم کیک ها به مدت 15-20 دقیقه بپزند.

مرحله هفتم

توجه داشته باشید که زمان پخت کوکی ها نباید بیشتر از زمان مشخص شده باشد در غیر این صورت خشک می شوند. بعد از این مدت اجازه می دهیم کیک ها خنک شوند سپس در ظرف دلخواه خود می گذاریم و با چای سرو می کنیم. نوش جان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا