آشپزی

طرز تهیه کوکی هویج با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه کوکی هویج را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه کلوچه هویج

کلوچه هویج یکی از شیرینی های خوشمزه و بین المللی است که طرفداران زیادی دارد برای دیدن آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه کلوچه هویج برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم کوکی هویج
یک تخم مرغ 2 عدد
قند 1 فنجان
کره ⅔ فنجان
هویج رنده شده ½ فنجان
عسل ¼ فنجان
ارد 2.5 فنجان
وانیل ½ قاشق چایخوری
پودر خمیرمایه 2 قاشق چایخوری
پودر دارچین 1 قاشق چایخوری
نمک 1 خرج کردن

طرز تهیه کلوچه هویج

مرحله اول

من آماده می کنم کوکی هویج خوشمزه در ابتدای کار کره را از 30 دقیقه قبل از یخچال خارج کرده و اجازه دهید دمای آن با دمای محیط سازگار شود و نرم شود سپس شکر را به همراه کره و تخم مرغ و عسل داخل کاسه بریزید.

مرحله دوم

حالا مواد را در کاسه با دور کم همزن برقی خوب هم میزنیم تا یکدست و یکدست شوند. در مرحله بعد هویج رنده شده را به کاسه اضافه کرده و با همزن یک طرفه هم بزنید تا مواد با هم ترکیب شوند.

سطح سوم

حالا فر را با دمای 170 درجه سانتیگراد روشن میکنیم تا کاملا گرم شود سپس آرد را به همراه بیکینگ پودر و وانیل و نمک و دارچین روی الک میپاشیم و 3 بار الک میکنیم سپس کم کم به ظرف اضافه میکنیم. و آن را هم بزن

مرحله چهارم

وقتی خمیر نرم شد و خیلی چسبناک شد هم زدن را متوقف کنید سپس داخل سینی فر را با کاغذ روغنی بپوشانید. حالا با دست های چرب، خمیر بیسکویت را به اندازه نارنگی برش داده و به دلخواه فرم دهید.

مرحله پنجم

حالا خمیر را در سینی فر با فاصله زیاد از همدیگر می گذاریم و در طبقه وسط فر قرار می دهیم تا شیرینی ها به مدت 13 تا 18 دقیقه بمانند تا کاملا پخته شوند. توجه داشته باشید که کوکی ها بعد از پخت پخش می شوند.

مرحله ششم

بعد از این مدت قالب را از فر خارج کرده و اجازه دهید کیک ها بدون دست زدن به آن ها کاملا خنک شوند. در آخر شیرینی ها را از کاغذ نسوز خارج کرده و در ظرف مورد نظر همراه با چای سرو می کنیم. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا