آشپزی

طرز تهیه کیک سیب گردویی +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه کیک سیب و گردو

کیک سیب زمینی یکی از کیک های خوشمزه و بین المللی است که با مواد مختلف تهیه می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه کیک سیب را در ادامه مطلب مشاهده کنید. سرگرمی روز همراه باشید

مواد لازم برای کیک سیب و گردو
یک تخم مرغ 4 عدد
قند 1 فنجان
روغن مایع ¾ لیوان
وانیل ⅓ قاشق چایخوری
پودر خمیرمایه 1 قاشق غذاخوری
ارد 2.5 فنجان
ماست 1 فنجان
یک سیب 2 عدد
پودر دارچین 1 قاشق چایخوری
گردو (اختیاری) کافی

طرز تهیه کیک سیب و گردو

مرحله اول

برای تهیه کیک سیب گردویی خوشمزه در ابتدای کار فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد روشن می کنیم تا فر کاملا گرم شود. سپس پوست سیب ها را جدا کرده و به قطعات متوسط ​​برش دهید، سپس با پودر دارچین مخلوط کنید.

مرحله دوم

حالا تخم مرغ ها را به همراه شکر و وانیل در ظرف مناسبی بریزید و با همزن برقی 10 دقیقه بزنید تا مخلوط تخم مرغ سفید و غلیظ شود سپس ماست و کره مایع را در حین هم زدن به کاسه اضافه کنید.

سطح سوم

به هم زدن ادامه می دهیم تا مواد مخلوط و یکدست شوند. حالا آرد را به همراه بیکینگ پودر در صافی بریزید و داخل کاسه الک کنید سپس با همزن سیمی به صورت دورانی مخلوط کنید تا ساختار مایه کیک یکنواخت شود.

مرحله چهارم

حالا داخل قالب کمربند را با کاغذ روغنی بپوشانید سپس مایه کیک را داخل آن بریزید. سپس مخلوط سیب و پودر دارچین را به طور یکنواخت بپاشید و در صورت تمایل گردوها را روی مایه کیک بمالید.

مرحله پنجم

در این مرحله قالب را در طبقه وسط فر قرار دهید و بگذارید کیک به مدت 45 تا 50 دقیقه در فر بماند تا کاملا بپزد. در صورت تمایل می توانید سیب و پودر دارچین را در خمیر کیک مخلوط کنید.

مرحله ششم

بعد از 30 دقیقه یک خلال دندان یا سیخ چوبی را در مرکز فرو کرده و بیرون بیاورید. اگر خمیر کیک نچسبد، کیک کاملاً پخته شده است. سپس قالب را از فر خارج کرده، سپس کیک را از قالب خارج کنید.

مرحله هفتم

در این مرحله کیک را روی توری سیمی قرار دهید و بگذارید کاملا خنک شود. وقتی کیک کاملا خنک شد به اندازه و شکل دلخواه برش بزنید و برش های کیک را در ظرف مورد نظر بچینید و سرو کنید. نوش جان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا