آشپزی

طرز تهیه کیک ماگما با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه کیک ماگما را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه کیک ماگما

کیک ماگما یکی از کیک های خوشمزه و بین المللی است که با دستور پخت های مختلف درست می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه کیک ماگما برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

مواد لازم کیک ماگما
یک تخم مرغ 3 عدد
قند 250 میلی لیتر
شیر نر 250 میلی لیتر
روغن مایع 120 میلی لیتر
پودر کاکائو 30 گرم
پودر خمیرمایه 2 قاشق چایخوری
ارد 300 گرم
وانیل نوک یک قاشق چای خوری
مواد لازم برای پودینگ
شیر نر 700 میلی لیتر
کرم رنگ 200 میلی لیتر
قند 100 گرم
شکلات سفید یا پنیر خامه ای 150 گرم
ارد 50 گرم
نشاسته ذرت 1 قاشق غذاخوری
زرده 1 قطعه
وانیل نوک یک قاشق چای خوری

طرز تهیه کیک ماگما

مرحله اول

برای تهیه کیک ماگما خوشمزه در ابتدای کار مخلوط پودینگ را آماده می کنیم، برای این منظور شیر تازه را به همراه شکر، نشاسته ذرت، آرد، تخم مرغ و خامه صبحانه در ظرف مناسبی ریخته و خوب مخلوط می کنیم.

مرحله دوم

وقتی مواد داخل شیر حل شد، قابلمه را روی اجاق بگذارید و مدام هم بزنید تا مخلوط به حالت دوغاب درآید، سپس قابلمه را از روی اجاق بردارید و شکلات را به همراه وانیل اضافه کنید.

سطح سوم

حالا مخلوط پودینگ را خوب هم می زنیم تا شکلات از حرارت مخلوط آب شود و یکدست شود سپس روی مخلوط را با کیسه فریزر خوب می پوشانیم تا بسته نشود. بعد میریم کیک درست میکنیم

مرحله چهارم

برای این کار فر را با دمای 180 درجه روشن می کنیم تا کاملا گرم شود سپس در ظرف مناسبی تخم مرغ ها را به همراه شکر و وانیل می ریزیم و با همزن خوب هم می زنیم تا کرم رنگ و کشدار شود. آنها دارند

مرحله پنجم

سپس شیر و روغن مایع را به کاسه اضافه می کنیم و هم می زنیم تا یکدست شوند سپس آرد و بکینگ پودر و پودر کاکائو را داخل الک می ریزیم و سه بار الک می کنیم و در دو مرحله به ظرف اضافه می کنیم.

مرحله ششم

حالا مواد داخل کاسه را با همزن به صورت دایره ای مخلوط می کنیم تا بافت کیک یکدست و یکدست شود سپس شکل مورد نظر را با کمی کره مایع چرب کرده و مایه کیک را داخل آن می ریزیم.

مرحله هفتم

در مرحله بعد مایه پودینگ را در وسط مایه کیک بریزید و با قاشق آن را کاملا صاف کنید و سپس قالب را در طبقه وسط فر قرار دهید و کیک را به مدت 45 دقیقه در فر بگذارید تا کاملا بپزد.

مرحله هشتم

بعد از این مدت برای اطمینان از پخت کیک یک خلال دندان یا سیخ چوبی را داخل وسط کیک فرو کنید و آن را بردارید و اگر مایه کیک به آن نچسبید کیک کاملا پخته است سپس قالب را از قالب خارج کنید. فر.

مرحله نهم

حالا بگذارید کیک کاملا خنک شود سپس کیک را با کمی شیر مرطوب کنید و در یخچال استراحت دهید تا پودینگ خودش را بگیرد. بعد از 1 ساعت روی کیک را به دلخواه تزئین کنید. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا