آشپزی

طرز تهیه کیک مرغ با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه کیک مرغ را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه کیک مرغ

کیک مرغ یکی از غذاهای بین المللی خوشمزه و ساده است که معمولا برای سرو در مهمانی ها استفاده می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه کیک مرغ برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
سینه مرغ 300 گرم
نان تست 12 عدد
کرم رنگ 2 قاشق غذاخوری
گردو 10 عدد
پیازچه 10 عدد
سس مایونز کافی
ترشی متوسط 8 عدد
یک فلفل کوچک 1 قطعه
قارچ 5 تکه
سیر 2 قرص
نمک، فلفل کافی

طرز تهیه کیک مرغ

مرحله اول

من آماده می کنم کیک مرغ خوشمزه در ابتدای کار یک قابلمه مناسب انتخاب می کنیم سپس سینه مرغ را داخل آن می گذاریم. سپس پرک های سیر و پیاز را جدا کرده و به 4 قسمت تقسیم کرده و در قابلمه می گذاریم.

مرحله دوم

حالا روی سینه مرغ مقداری نمک و زردچوبه بریزید، سپس قابلمه را تا نیمه از آب پر کنید و روی اجاق بگذارید، سپس اجازه دهید مرغ به مدت 1 ساعت بپزد. سپس پوست گردو را جدا می کنیم.

سطح سوم

در این مرحله گردوها را ریز خرد کنید. سپس ترشی را شسته و به صورت سنگ های ریز خرد می کنیم. حالا پیاز و فلفل را می شوییم سپس به صورت سنگ های کوچک خرد می کنیم.

مرحله چهارم

حالا قارچ را می شوییم و پوست اضافی آن را جدا می کنیم سپس آن را ریز خرد می کنیم. سپس بعد از 1 ساعت که مرغ پخته شد از قابلمه خارج می کنیم سپس می گذاریم کاملا خنک شود.

مرحله پنجم

در این مرحله یک کاسه مناسب انتخاب می کنیم سپس خیارشور، گردو، فلفل، قارچ و پیازچه را داخل آن می ریزیم. وقتی سینه های مرغ کاملا خنک شد، آن ها را نازک می تراشیم.

مرحله ششم

حالا ورقه های سینه مرغ را به مخلوط ترشی اضافه کنید سپس خامه و سس مایونز را مخلوط کرده و به مخلوط مواد اضافه کنید سپس مواد را هم بزنید تا سس با مواد مخلوط شود.

مرحله هفتم

در این مرحله پوسته نان تست را با چاقو جدا می کنیم سپس ظرف مناسبی را انتخاب می کنیم. سپس یک لایه نان برشته را کف ظرف می چینیم و با سس پخش می کنیم سپس مواد میانی را روی آن می ریزیم.

مرحله هشتم

حالا مواد میانی را با قاشق روی نان تست به طور یکنواخت پخش می کنیم. سپس مراحل را به همین ترتیب انجام می دهیم تا مواد تمام شود سپس تمام قسمت های کیک مرغ را با سس مایونز می پوشانیم.

مرحله نهم

در آخر می توانیم روی کیک را با خیار شور اشباع شده و گردوی آسیاب شده تزئین کنیم و بعد در یخچال نگهداری می کنیم تا خنک شود. سرگرمی روز کیک مرغ را از یخچال خارج کرده و به عنوان غذای کامل میل کنید. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا