آشپزی

طرز تهیه کیک کافی شاپی آلمانی +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه کیک کافه آلمانی

کیک کافی شاپ آلمانی یکی از کیک های خوشمزه و لذیذ آلمانی است که طعم آن فوق العاده و بافت آن سبک و لطیف است.این کیک خوشمزه با روش های مختلف بسیار راحت تهیه می شود و برای سرو بسیار مناسب و شیک و پر طرفدار می باشد. برای معرفی کامل و گام به گام طرز تهیه کیک کافه آلمانی برای سرگرمی روز همراه باشید

مواد لازم برای خمیر
ارد 250 گرم
خمیر مخمر 5 گرم
قند 35 گرم
وانیل کافی
یک تخم مرغ 1 قطعه
شیر ولرم نصف فنجان
کره 50 گرم
مواد لازم برای روی کیک
کره 100 گرم
قند 70 گرم
وانیل کافی
عسل 1 قاشق غذاخوری
کرم رنگ 3 قاشق غذاخوری
دانههای بادام 150 گرم
مواد پرکننده
پودینگ 1 بسته
شیر نر 2 لیوان
قند 80 گرم
کره 80 گرم
کرم رنگ 200 گرم
پودر ژلاتین 1 قاشق غذاخوری
اب 1/3 فنجان

طرز تهیه کیک کافه آلمانی

مرحله اول

برای تهیه کیک کافه آلمانی ابتدا خمیر را آماده می کنیم، برای این منظور آرد را الک می کنیم تا یکدست و یکدست شود، سپس آرد را در ظرفی ریخته و خمیر مایه را به آن اضافه کرده و مخلوط می کنیم تا مخلوط شود. کمی شکر روی مواد گذاشته و هم بزنید و با هم مخلوط کنید.

مرحله دوم

سپس وانیل را به مواد اضافه کنید و هم بزنید تا عطر وانیل پخش شود سپس تخم مرغ را روی مواد ریخته و مخلوط کنید تا گلوله شود و با آرد مخلوط شود سپس مقداری شیر گرم روی مواد بریزید و خوب هم بزنید تا یکدست شود.

سطح سوم

سپس مقداری کره که به دمای محیط رسیده و کمی نرم شده به مخلوط اضافه کنید و همه مواد را خوب مخلوط کنید سپس خمیر را به مدت 10 دقیقه ورز دهید تا بافت یکدست و یکدست و نرم شود به دست نچسبد.

مرحله چهارم

سپس خمیر را در ظرفی بریزید و روی آن را با پلاستیک بپوشانید و در دمای محیط قرار دهید و یک ساعت استراحت دهید و ور بیاید و حجمش زیاد شود و در این فاصله مواد میانی کیک را آماده کنید و درست کنید.

مرحله پنجم

برای مواد متوسط، کره را که به دمای محیط رسیده در ظرفی ریخته و شکر را به آن اضافه کرده و مخلوط کنید تا یکدست شود، سپس کمی وانیل به مخلوط اضافه کنید و مخلوط کنید تا عطر وانیل پخش شود، سپس کمی عسل به آن اضافه کنید. مواد را بریزید

مرحله ششم

در مرحله بعد عسل را با همزن میزنیم تا یکدست شود و سپس خامه را روی مواد میریزیم و هم میزنیم تا کاملا یکدست شود سپس شله بادام را به مواد اضافه میکنیم و هم میزنیم و با هم مخلوط میکنیم سپس کاسه مواد را روی حرارت ملایم قرار میدهیم و هم میزنیم.

مرحله هفتم

مخلوط را به مدت 2 دقیقه روی حرارت ملایم هم بزنید تا شل و نرم شود سپس از روی حرارت بردارید و کنار بگذارید سپس خمیر ور آمده را با دست خوب ورز دهید و هم بزنید تا نرم و یکدست شود.

مرحله هشتم

سپس قالب حلقه ای را با روغن چرب کنید و کف آن را کاغذ پخت قرار دهید، سپس خمیر را در قالب قرار دهید و سطح آن را با وردنه کوچک صاف کنید، سپس مواد میانی را روی آن بریزید و با کفگیر سطح مواد را صاف کنید. انجام دادن.

مرحله نهم

سپس قالب را به مدت 10 دقیقه در فر از قبل گرم شده قرار دهید و دمای آن را روی 170 درجه سانتیگراد قرار دهید و اجازه دهید کیک به مدت 50 دقیقه بپزد تا طلایی شود و در این مدت مایه کیک را آماده کنید.

مرحله دهم

برای تهیه فیلینگ، یک بسته پودینگ را در ظرفی بریزید و سپس ۲ پیمانه شکر را اضافه کنید و هم بزنید تا کاملا یکدست شود، شیر را روی مواد ریخته و با هم مخلوط کنید، سپس مخلوط را روی حرارت ملایم قرار دهید.

مرحله یازدهم

سپس مخلوط را مدام هم می زنیم تا به حالت فرنی در بیاید و بعد از اینکه مخلوط به غلظت مناسب رسید آن را از روی حرارت بردارید و کمی روغن به آن اضافه کنید و هم بزنید تا روغن با آب و مواد مخلوط شود سپس مخلوط را کنار بگذارید. . برای خنک شدن

مرحله دوازدهم

سپس مخلوط را در یخچال قرار دهید تا کاملا سرد شود، مقداری از خامه صبحانه را در ظرفی ریخته و با همزن برقی هم بزنید تا فرم بگیرد و لکه های تیغه های همزن روی آن باقی بماند و اگر کاسه را برگردانید، خامه گسترش نخواهد یافت.

مرحله سیزدهم

سپس مقداری پودر ژلاتین را در یک فنجان ریخته و به آن آب اضافه می کنیم و هم می زنیم و زیر حرارت غیرمستقیم نگه می داریم تا پودر ژلاتین در آب حل شود و بافت آن شفاف می شود سپس مخلوط را مدتی کنار می گذاریم تا خنک شود.

مرحله چهاردهم

بعد از سرد شدن ژلاتین به خامه اضافه میکنیم و هم میزنیم تا کاملا مخلوط شوند سپس پودینگ خوب سرد شده را از یخچال خارج میکنیم و روی خامه میریزیم و هم میزنیم تا مخلوط و یکدست شوند. بافت و فیلتر تشکیل می شود.

مرحله پانزدهم

سپس با یک برش افقی کیک را از وسط نصف کنید و سپس مواد ژلاتین وسط را روی لایه اول کیک بریزید و پهن کنید و وسط آن را صاف کنید سپس لایه روی کیک را به 8 قسمت مساوی و مثلثی تقسیم کرده و قرار دهید. روی لایه میانی ژلاتینی

مرحله شانزدهم

سپس کیک را در یخچال قرار دهید و 2 تا 3 ساعت بگذارید بماند و طعم خامه کاملاً به خورد کیک برود، سپس کیک را از یخچال خارج کرده و روی آن را پودر یا خلال پسته یا خلال بریزید. به سلیقه شما با بادام تزئین کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا