آشپزی

طرز تهیه کیک گوشت +راز خوشمزگی در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

طرز تهیه ی گوشت خوری

میت لوف یکی از انواع غذاهای خوشمزه و جشن است که معمولا به عنوان پیش غذا سرو می شود تا آموزش کامل و مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه ی گوشت خوری برای سرگرمی روز همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
یک تخم مرغ 4 عدد
ماست شیر ​​کامل 1 فنجان
ارد 2 فنجان
روغن مایع ½ فنجان
پودر خمیرمایه 2 قاشق غذاخوری
نمک و فلفل کافی
مواد میانی
پیاز 2 عدد وسط
گوشت چرخکرده 300 گرم
فلفل 1 قطعه
رب گوجه فرنگی 1 قاشق غذاخوری
پیتزا با پنیر کافی
قارچ کافی
فلفل سیاه و نمک کافی
پودر زردچوبه و آویشن کافی

طرز تهیه ی گوشت خوری

مرحله اول

من آماده می کنم کیک گوشتی خوشمزه در ابتدای کار پیاز و فلفل را نگینی خرد کنید سپس تابه مناسبی را روی حرارت ملایم قرار دهید. حالا مقداری روغن مایع به تابه اضافه کنید.

مرحله دوم

سپس پیاز خرد شده را به تابه اضافه کنید و خوب تفت دهید تا سبک و شفاف شود، سپس مقداری زردچوبه به تابه اضافه کنید و تفت دادن را ادامه دهید تا پیاز طلایی و کاراملی شود.

سطح سوم

وقتی پیاز طلایی شد، گوشت چرخ کرده را به تابه اضافه کنید و تفت دادن را ادامه دهید تا گوشت کاملا پخته و رنگ آن تغییر کند. در همین حین قارچ ها را بشویید و برش بزنید.

مرحله چهارم

وقتی گوشت چرخ کرده سرخ شد، رب گوجه فرنگی را به تابه اضافه می کنیم، سپس تفت می دهیم تا کاملا سرخ شود و بوی خامی گوشت گرفته شود. سپس فلفل و قارچ را به تابه اضافه کنید.

مرحله پنجم

در این مرحله حرارت را زیاد می کنیم تا قارچ ها آب نریزند سپس به تفت دادن ادامه می دهیم تا فلفل و قارچ کاملا سرخ شوند. سپس مقداری نمک، فلفل، زردچوبه و پودر آویشن را به تابه اضافه کنید.

مرحله ششم

بعد از اضافه کردن ادویه ها آن ها را تفت دهید تا بوی خامی آن ها از بین برود سپس تابه را از روی حرارت بردارید و بگذارید مواد متوسط ​​خنک شوند. بعد میریم تا خمیر کیک درست کنیم.

مرحله هفتم

ابتدا فر را روی ۱۸۰ درجه قرار می دهیم تا خوب گرم شود سپس تخم مرغ ها را با نمک و فلفل و روغن مایع در ظرف مناسبی ریخته و خوب مخلوط می کنیم.

مرحله هشتم

وقتی مخلوط تخم مرغ مخلوط و یکدست شد، ماست را به همراه بیکینگ پودر به کاسه اضافه کنید و با همزن دستی مخلوط کنید سپس آرد را داخل الک بریزید و 3 بار الک کنید.

مرحله نهم

در این مرحله آرد را کم کم به کاسه اضافه می کنیم و با لیسک یک طرف آن را با حرکات دایره ای مخلوط می کنیم تا بافت مایه کیک یکدست شود. حالا شکل مورد نظر را با کمی روغن مایع آغشته می کنیم.

مرحله دهم

سپس داخل قالب را آرد پاشی کنید و کمی زیر و رو کنید تا آرد اضافی از این قالب بریزد. حالا نیمی از مایه کیک را داخل قالب بریزید سپس با لیسک آن را کاملا پخش کنید.

مرحله یازدهم

در این مرحله مواد میانی را روی خمیر کیک پهن می کنیم و روی مواد را با کمی پنیر پیتزا می پوشانیم سپس بقیه خمیر کیک را روی مواد میانی پخش می کنیم و با کفگیر آن را کاملا پخش می کنیم.

مرحله دوازدهم

حالا قالب را در طبقه وسط فر قرار دهید و اجازه دهید کیک گوشت به مدت 45 تا 50 دقیقه در فر بماند تا کاملا پخته شود. بعد از این مدت گریل را روشن کنید و بگذارید کیک طلایی و زیبا شود.

مرحله سیزدهم

بعد از 3 دقیقه قالب را از فر خارج کرده و اجازه دهید کیک گوشت کاملا خنک شود سپس کیک را از قالب خارج کرده و در ظرف مورد نظر قرار دهید. در آخر کیک را با سس دلخواه سرو می کنیم. نوش جان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا