آشپزی

طرز تهیه گراتن گوشت با دستور پخت مخصوص در سال ۱۴۰۳

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم طرز تهیه گراتن گوشت را با رسپی مخصوص و محرمانه تیم مان به شما ارائه کنیم. اگر دوست دارید این غذای خوشمزه و لذیذ را درست کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طرز تهیه گوشت کباب

گراتن یک غذای بین المللی گوشتی خوشمزه و ساده است که می توانید آن را با مواد بسیار متنوعی تهیه کنید تا آموزش کامل مرحله به مرحله را ببینید. طرز تهیه گوشت کباب برای و در آخر سایت آموزشی همراه باشید

محصولات مورد نیاز برای 4 نفر
سیب زمینیها 4 عدد
گوشت گوساله 250 گرم
قارچ 250 گرم
پیاز 1 قطعه
فلفل سبز 1 قطعه
رب گوجه فرنگی 1 قاشق غذاخوری
روغن زیتون کافی
گوجه فرنگی 2 عدد
پیتزا با پنیر کافی
نمک و فلفل و پودر سیر کافی
فلفل سیاه و آویشن کافی

طرز تهیه گوشت کباب

مرحله اول

برای تهیه یک گراتن گوشت خوشمزه ابتدا گوشت را به قطعات کوچک برش می دهیم سپس در چرخ گوشت قرار داده و چرخ می کنیم. سپس سیب زمینی ها را پوست بگیرید و سپس بشویید.

مرحله دوم

حالا سیب زمینی ها را خلال می کنیم. سپس فر را روی 180 درجه سانتیگراد قرار می دهیم سپس می گذاریم فر کاملا گرم شود. سپس یک ظرف مقاوم در برابر حرارت انتخاب می کنیم.

سطح سوم

در این مرحله برش های سیب زمینی را در ظرف می ریزیم، سپس روی سیب زمینی ها کمی روغن زیتون، نمک، فلفل، پودر سیر، فلفل قرمز و آویشن می ریزیم و ماساژ می دهیم تا سیب زمینی ها طعم دار شوند.

مرحله چهارم

حالا ظرف را در طبقه وسط فر قرار می دهیم سپس سیب زمینی ها را به مدت 20 دقیقه در فر می گذاریم تا کمی بپزند. سپس فلفل را بشویید سپس دانه ها را جدا کنید.

مرحله پنجم

در این مرحله فلفل را به صورت نگینی خرد می کنیم. سپس گوجه را می شوییم سپس پوست آن را کاملا جدا می کنیم و با دندان های ریز رنده رنده می کنیم سپس قارچ را نیز می شوییم.

مرحله ششم

حالا قارچ را خرد می کنیم. سپس فلس های پیاز را جدا می کنیم سپس آن را شسته و ریز خرد می کنیم. سپس یک تابه مناسب را روی حرارت ملایم قرار می دهیم و کمی روغن مایع داخل آن می ریزیم.

مرحله هفتم

در این مرحله پیاز را داخل ماهیتابه می ریزیم سپس تفت می دهیم تا سبک و شیشه ای شود. سپس فلفل را داخل تابه می ریزیم و بعد از آن به پخت ادامه می دهیم تا بوی خامی فلفل از بین برود.

مرحله هشتم

حالا گوشت چرخ کرده را به تابه اضافه کنید سپس تفت دهید تا رنگ گوشت تغییر کند. سپس یک برش قارچ را به گوشت چرخ کرده اضافه می کنیم سپس تفت دادن را ادامه می دهیم تا قارچ نرم شود.

مرحله نهم

در این مرحله پوره گوجه فرنگی را به مخلوط گوشت چرخ کرده اضافه می کنیم سپس تفت می دهیم تا بوی خامی پوره گوجه فرنگی از بین برود و رنگ آن روشن شود. سپس پوره گوجه فرنگی را به مخلوط گوشت چرخ کرده اضافه کنید.

مرحله دهم

حالا نمک، فلفل، پودر سیر، فلفل قرمز و آویشن را به مواد گوشتی اضافه می کنیم، سپس تفت دادن را ادامه می دهیم تا عطر و طعم ادویه ها خارج شود. سپس بعد از 20 دقیقه سیب زمینی ها را از فر خارج کنید.

مرحله یازدهم

در این مرحله گوشت داغ را روی سیب زمینی ها بریزید سپس با قاشق روی سیب زمینی ها پخش کنید. سپس روی گوشت را با پنیر پیتزا بپوشانید و در فر قرار دهید.

مرحله دوازدهم

حالا اجازه دهید گوشت به مدت 20 دقیقه در فر بماند تا پنیر کاملا آب شود. بعد از این مدت گریل را روشن می کنیم سپس گراتن را به مدت 5 دقیقه می گذاریم تا بپزد تا پنیر پیتزا طلایی و زیبا شود.

مرحله سیزدهم

سرگرمی روز بعد از این مدت گوشت را از فر خارج کرده سپس به اندازه و شکل دلخواه برش می دهیم. در آخر گراتن را در بشقاب مورد نظر بریزید و با سس دلخواه سرو کنید. نوش جان.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا