فناوری و تکنولوژی

عرضه اولین اولترا لاکچری مرسدس در سال ۲۰۲۵

خرید فالوور از سایت اینبو

این ستاره سه‌پر در سند مربوط به نتایج مالی خود برای سال ۲۰۲۳، همان تصویر تیزر را تغییر داد تا اعلام کند اولین مدل در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.

به گزارش سرگرمی روز، اگرچه تصاویری از برند جدید Mythos به عنوان سوپرلوکس‌ترین خودرو مرسدس در دست نیست، اما به نظر می‌رسد همان محفظه‌های پشت صندلی که در کلاس SL تندرو شاهد هستیم، در این مدل هم خواهیم دید.

 

Mercedes-Benz AMG SL-Class

آخرین نسل تیپ اسپرت صرفاً با عنوان AMG فروخته می‌شود، اما نسخه شیک میباخ هم در دست ساخت است. این بدان معناست که مدل آینده با برند Mythos حتی جذاب‌تر خواهد بود. ما فکر می‌کنیم SL با مارک Maybach اولین محصولی خواهد بود که به فروش می‌رسد.

برخی به یاد دارند که گوردن واگنر، طراح ارشد مرسدس بنز، در اواسط سال ۲۰۲۲ مدل مفهومی قرمز رنگ مرسدس – مایباخ SL را به نمایش گذاشت که لوگو‌های M دوگانه متعددی روی کاپوت مشکی رنگ متضاد با باله عمودی مرکزی حک شده بود.

 

تصویری که گوردن واگنر سال ۲۰۲۲ منتشر کرد

قیمت گذاری ممکن است برای افرادی که قلبشان ضعیف است خطرناک باشد. مدل پایه AMG SL ۴۳ در حال حاضر در ایالات متحده قیمتی ۶رقمی دارد که از ۱۰۹هزار و ۹۰۰ دلار شروع می‌شود. این قیمت برای مدل ۵۵ به ۱۴۱ هزار و ۳۰۰ دلار و برای مدل ۶۳ به ۱۸۳هزار دلار می‌رسد. البته قبل از آپشن ها. منطق به ما می‌گوید که Maybach SL بر اساس مدل ۶۳ خواهد بود و قیمتی بیش از ۲۰۰هزار دلار خواهد داشت؛ بنابراین در مورد Mythos، اگر قرار باشد به ۳۰۰هزار دلار برسد، شوکه نخواهیم شد.

این خودروساز لاکچری آلمانی Mythos را یک برند فرعی اختصاصی برای «خودرو‌های کلکسیونی بسیار انحصاری» توصیف کرده است. این خودرو‌ها برای تولید در تعداد کم، به «حرفه ای‌ترین مشتاقان و کلکسیونر‌های مرسدس بنز» فروخته خواهد شد. به نظر می‌رسد این خودرو‌ها در کنار خودرو‌هایی مانند بنتلی، استون مارتین و شاید حتی فراری یا مک لارن قرار بگیرند.

احتمالاً از خود می‌پرسید که آیا Mythos وقتی که Maybach خودنمایی می‌کند، معنی دارد یا خیر. همانطور که مشهور است، ثروتمندان ثروتمندتر می‌شوند، بنابراین فرصت‌های جدیدی برای مرسدس ایجاد می‌کنند تا با جذب مشتریان ثروتمند با سطح بالاتری از تجمل، این خودروساز سود خود را افزایش دهد.

در سال ۲۰۲۳، خط تولید مایباخ شاهد افزایش ۱۹ درصدی فروش خود نسبت به مدت مشابه سال گذشته بود و مرسدس را تشویق کرد تا برای خودرو‌های گران‌تر و سودآور تلاش کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا