فناوری و تکنولوژی

(عکس) خودرویی که از بنز و بی‌ام‌و بهتر است!

خرید فالوور از سایت اینبو

در سال های اخیر، بخش خودروهای لوکس به سطح جدیدی رسیده است. علاوه بر برندهای جدیدتر که رتبه های بالاتری دارند، برندهای موجود مانند مرسدس بنز و کادیلاک همچنان مرزهای لوکس را پیش می برند.

به گزارش سرگرمی روز، خودروهای لوکس، چه سدان و چه SUV، گران‌تر از اکثر خودروهای جدید هستند و سطح اطمینان این خودروها را عاملی حیاتی در خرید می‌کند. خوشبختانه، بسیاری از برندهای خودروهای لوکس شهرت خوبی برای ساخت وسایل نقلیه قابل اعتماد دارند. اما برخی از آنها ضعیف تر از دیگران هستند.

در اینجا نگاهی دقیق‌تر به برندهای خودروهای لوکس و نحوه قرار گرفتن آنها در برابر یکدیگر از نظر قابلیت اطمینان می‌اندازیم.

پورشه با 175 مشکل به ازای هر 100 خودروی تولید شده

ماشینی بهتر از بنز و بی ام و!

یکی دیگر از برندهای آلمانی که جایگاه خود را در بخش خودروهای لوکس تقویت کرده است، پورشه است. به عنوان یک برند، تصویر پورشه تا حد زیادی حول خودروهای قدرتمندش مانند 911 و 718 ساخته شده است. تمرکز بیشتر این برند بر روی خودروهای لوکس، پانامرا، تایکان، ماکان و کاین، پورشه را به یک برند واقعی تبدیل کرده است.

این خودروساز با نمرات قابلیت اطمینانی که دریافت کرده است، بالاتر از رقبای قدرتمند آلمانی خود یعنی مرسدس بنز و بی ام و قرار دارد.

ماشینی بهتر از بنز و بی ام و!

پورشه در حال حاضر دو مدل SUV لوکس ارائه می دهد: Macan و Cayenne. ماکان یک SUV کوچکتر و جدیدتر از کاین است که در سال 2014 عرضه شد و اکنون در دومین فیس لیفت خود قرار دارد. از نظر قابلیت اطمینان، ماکان با امتیاز 84/100 در صدر کل ناوگان خودروهای لوکس پورشه قرار دارد. قیمت این خودرو از 60900 دلار (معادل 3 میلیارد و 720 میلیون تومان) شروع می شود.

ماشینی بهتر از بنز و بی ام و!

تایکان تمام برقی یکی از محبوب‌ترین سدان‌های برقی از زمان عرضه خود در سال 2019 بوده است. قیمت مدل 2024 از 90000 دلار (معادل 5 میلیارد و 490 میلیون تومان) شروع می‌شود، اما مدل کاملاً جدید 2025 آن را به 99400 افزایش می‌دهد. دلار (معادل 6 میلیارد تومان). از نظر قابلیت اطمینان، تایکان با امتیاز 76 از 100 با بقیه مدل های لوکس فاصله زیادی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا