فناوری و تکنولوژی

(عکس) شریک سایپا از شاسی‌بلند جدید خود رونمایی کرد

خرید فالوور از سایت اینبو

چانگان CS 75 پلاس جدید همچنان یک خودروی بنزینی است. تاکنون تنها نسخه موتور 1.5 لیتری توربو معرفی شده است و در دو گزینه 185 و 189 اسب بخاری عرضه خواهد شد. در حال حاضر مشخص نیست که آیا موتور 2 لیتری توربو همچنان در دسترس خواهد بود یا خیر.

شریک سایپا از SUV زیبای خود رونمایی کرد

در جلو، جلوپنجره همچنان از طراحی بدون حاشیه استفاده می‌کند، اما فضای داخلی با ساختار جدید کامل با عناصر کرومی بریده جایگزین شده است. یک نوار نور یکپارچه در بالای جلوپنجره و سه نوار نور اضافی در امتداد چراغ های اصلی وجود دارد. لوگوی چانگان نیز می تواند روشن شود.

شریک سایپا از SUV زیبای خود رونمایی کرد

در پشت، چراغ ها به هم متصل شده اند و از گرافیک منحصر به فرد و زیبایی بهره می برند. چراغ ترمز سوم در مرکز اسپویلر سقف قرار دارد. این خودرو دارای ابعاد 4770/1910/1695 (1705) میلی متر و فاصله بین دو محور 2800 میلی متر است که نسبت به نسل سوم چانگان CS 75 پلاس 60 میلی متر بیشتر است.

شریک سایپا از SUV زیبای خود رونمایی کرد

در داخل، چشم نوازترین قسمت نمایشگرهای سه گانه است که از یک صفحه کیلومتر شمار، یک نمایشگر مرکزی و یک صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی سرنشینان تشکیل شده است. تعداد دکمه های فیزیکی کنسول میانی که مجهز به دو پنل شارژ بی سیم و دو جا لیوانی است، به حداقل رسیده است. فضای داخلی به صورت استاندارد می تواند پنج نفر را در خود جای دهد.

شریک سایپا از SUV زیبای خود رونمایی کرد

انتظار می رود چانگان CS 75 پلاس به طور رسمی در نیمه دوم سال جاری عرضه شود. نسل سوم این خودرو بازه قیمتی بین 16200 تا 20600 دلار (معادل 955 میلیون و 1.215 میلیون تومان) دارد.

منبع: سرگرمی روز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا