فناوری و تکنولوژی

غول‌پیکرترین آیفون جهان در گینس ثبت شد

خرید فالوور از سایت اینبو

«متیو پرکینز» (از کانال DIY Perks) و «آرون ماینی» (از کانال MrWhoseTheBoss) دو یوتیوبر هستند که این آیفون را ساخته و رکورد جدیدی در گینس ثبت کردند.

بزرگترین آیفون جهان در گینس ثبت شد

به گزارش دیجیاتو، بزرگترین آیفون جهان با ترکیبی از لوازم الکترونیکی آماده، قطعات پرینت سه بعدی، طراحی خلاقانه و مونتاژ منحصر به فرد ساخته شده است. آنها دستگاهی ساخته اند که با وجود وزن زیاد و ابعاد بزرگ، کاربردی است و تقریباً مانند یک گوشی معمولی کار می کند. دو کاربر یوتیوب آن را در سناریوهای مختلفی مانند پرداخت آنلاین، ارسال ایمیل و تماس های ویدیویی آزمایش کردند.

بزرگترین آیفون جهان در گینس ثبت شد

این آیفون غول پیکر از صفحه نمایش 88 اینچی OLED ال جی استفاده می کند و به یک لایه حساس لمسی بزرگ متصل شده است. در واقع پرکینز این لایه حساس به لمس را با استفاده از چسب اپوکسی چسباند و یک صفحه نمایش لمسی بزرگ ساخت.

در مرحله بعد، یک قاب آلومینیومی در اطراف دستگاه ساختند و برای افزایش استحکام و پایداری ساختار بدنه، یک آرماتور ضربدری به آن اضافه کردند. دکمه های ولوم و پاور نیز با قطعات از پیش ساخته شده در این دستگاه قرار داده شده و دوربین های Canon EOS R5 و Sony RX10 Mark 4 لنزهای پشتی این دستگاه را تشکیل داده اند.

بزرگترین آیفون جهان در گینس ثبت شد

تنها کاری که این دو کاربر یوتیوب نتوانستند به خوبی انجام دهند کار با سیستم عامل iOS بود. در عوض، آنها از نسخه سفارشی Bliss OS استفاده می کنند که ساختاری مشابه با رابط کاربری آیفون دارد. از سوی دیگر مشخص نیست این دستگاه غول پیکر از شارژر Magsafe پشتیبانی می کند یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا