فناوری و تکنولوژی

فایل ها و پیوندها را با کد QR در ویندوز 11 به اشتراک بگذارید

خرید فالوور از سایت اینبو

مایکروسافت به روز رسانی جدیدی را برای نسخه پیش نمایش ویندوز 11 به نام Insider Preview Build 26212 منتشر کرده است که ویژگی های کاربردی جدیدی را به همراه دارد.

به گزارش Aerotime، یکی از ویژگی های جذاب این آپدیت، امکان اشتراک گذاری فایل ها و لینک ها با استفاده از کد QR است. کاربران می توانند کدهای QR پیوندها و فایل های خود را مستقیماً از پنجره اشتراک گذاری ویندوز 11 تولید کنند و نیازی به استفاده از برنامه های اضافی نخواهد بود.

این تنها ویژگی جدید در بخش اشتراک‌گذاری نیست. در این نسخه دیگر پنجره اشتراک گذاری با کلیک خارج از آن بسته نمی شود، بلکه برای بستن آن باید از دکمه خروج در گوشه بالا سمت راست استفاده کنید. همچنین اگر از حساب کاربری مایکروسافت جیمیل خود استفاده می کنید، اکنون می توانید مستقیماً از قسمت اشتراک گذاری برای خود ایمیل ارسال کنید.

با وجود جذابیت این ویژگی ها، لازم به ذکر است که این قابلیت در حال حاضر تنها در اختیار کاربران برنامه Windows Insider است. این بدان معناست که این ویژگی هنوز در مرحله آزمایشی است و مایکروسافت تصمیم نهایی را برای انتشار آن برای تمامی کاربران ویندوز 11 خواهد گرفت.

شایان ذکر است که Insider Preview Build 26212 در کانال Canary منتشر شده است و مایکروسافت اعلام کرده است که برخی از ویژگی های ارائه شده در آن کانال ممکن است هرگز به نسخه نهایی راه پیدا نکنند.

برای تبدیل شدن به یک ویندوز اینسایدر در کانال قناری، ابتدا باید در برنامه ثبت نام کنید. سپس با انتخاب آن کانال می توانید به امکانات جدید آن دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر است که برای جابجایی به کانال های دیگر، ممکن است نیاز به نصب مجدد ویندوز 11 داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا