فناوری و تکنولوژی

فراخوان سایبرتراک تسلا به‌دلیل مشکل جدیش

خرید فالوور از سایت اینبو

تسلا دوباره چندین هزار خودروی سایبرتراک را به دلیل برخی مشکلات فراخوان کرده است. این بار 11688 خودروی برقی در کارخانه تسلا به دلیل مشکل برف پاک کن که بینایی راننده را مختل می کند و 11383 سایبرتراک به دلیل قسمت تزئینی کف که می تواند شل شده و برای دیگران خطری ایجاد کند، فراخوان شدند.

به گفته دیجیاتو، مشتریان تسلا ظاهراً این مشکل را با برف پاک کن های Cybertruck گزارش کرده اند و می گویند که “جریان الکتریکی بیش از حد می تواند به کنترل کننده موتور برف پاک کن آسیب برساند.” بخش خدمات تسلا اعلام کرده است که موتور برف پاک کن خودروهای آسیب دیده را به صورت رایگان تعویض می کند.

مشکل تریم سایبرتراک تسلا

تسلا بسیاری از خودروهای Cybertruck را به دلیل مشکل در برف پاک کن ها فراخوان کرده است

در مورد مشکل قسمت تزئینی کف خودرو، تسلا قصد دارد در صورت لزوم و بدون نیاز به پرداخت هزینه توسط مشتریان، رویکرد چسبنده و نوار حساس به فشار را جایگزین کند. غول خودروهای برقی می گوید که این قطعه با چسب نصب شده است و در برخی از خودروها ممکن است این کار به درستی در کارخانه انجام نشده باشد.

در ماه آوریل، غول خودروسازی فراخوان دیگری را اعلام کرد که شامل 3878 وسیله نقلیه Cybertruck به دلیل خطر قفل شدن پدال گاز بود. در مجموع، تسلا از نوامبر گذشته تا کنون چهار فراخوان برای Cybertruck صادر کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا