فناوری و تکنولوژی

فریم گلکسی زد فولد ۶ همه را شوکه می‌کند

خرید فالوور از سایت اینبو

این احتمال وجود دارد که گلکسی زد فولد 6 دارای قاب تیتانیومی مانند گلکسی اس 24 اولترا باشد.

به گزارش دیجیاتو، طبق پستی که منبعی به نام Tech Reve on X منتشر کرده است، گوشی تاشوی آینده سامسونگ، گلکسی زد فولد 6، احتمالاً دارای قاب تیتانیومی خواهد بود. نسبت استحکام به وزن تیتانیوم این فلز را برای استفاده در گوشی های هوشمند بسیار مناسب کرده است. همچنین تیتانیوم جدا از سبک بودن، حس خوبی را هنگام در دست گرفتن گوشی به کاربر می دهد.

با گوشی های تاشو، وزن مناسب همیشه دغدغه تولیدکنندگان و مصرف کنندگان بوده است. بنابراین چنین فلز بادوامی می تواند برای قاب گلکسی زد فولد 6 مناسب باشد و دوام آن را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد.

Galaxy Z Fold 6 با قاب تیتانیومی

سامسونگ ظاهراً قصد دارد تا گوشی پرچمدار تاشو خود را شبیه به گلکسی اس 24 اولترا بسازد. زیرا علاوه بر قاب تیتانیومی احتمالی، بر اساس رندرهای فاش شده، باید منتظر گوشی با گوشه ها و قاب تیزتر باشیم که به این معناست که ظاهری مشابه با گلکسی اس 24 اولترا خواهد داشت.

قاب گلکسی زد فولد 6 همه را شوکه کرد

البته سامسونگ فقط ظاهر این گوشی را تغییر نداد. این احتمال وجود دارد که این گوشی تاشو به بهترین پردازنده فعلی کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز شود. علاوه بر این، سیستم خنک‌کننده بهتر، لولای بازطراحی‌شده برای عملکرد نرم‌تر، محافظ گوریل بادوام‌تر و باتری بزرگ‌تر، امکان ارتقای این گوشی را فراهم می‌کند.

سامسونگ تاکنون اطلاعات بسیار کمی از این گوشی منتشر کرده است. اما انتظار می رود گلکسی زد فولد 6 به همراه گلکسی زد فلیپ 6 در اواسط جولای 2024 عرضه شود. در کنار این دو گوشی، احتمال عرضه نسخه مقرون به صرفه گلکسی فولد 6 نیز وجود دارد که احتمالا باریک تر از آن خواهد بود. فولد 6 اصلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا