آشپزی

فوت و فن ترافل نارگیل در سال ۱۴۰۳ که نمی دانید!

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم فوت و فن ترافل نارگیلو رازهای خوشمزه شدن آن را به شما بگوییم. پیشنهاد می کنیم حتما در ادامه مطلب همراه ما باشید.

پا و پنکه ترافل نارگیل

پا و بادبزن با ترافل نارگیل راز خوشمزه ترافل نارگیل خانگی در سایت سرگرمی روز امیدواریم این مقاله مورد توجه شما قرار گیرد.

ترافل نارگیل یک دسر محبوب و خوشمزه فرانسوی است که با مواد مختلفی درست می شود. دستور تهیه این دسر بسیار ساده است و بیشتر مواد لازم در خانه پیدا می شود. این شیرینی که تاریخچه آن به فرانسه باز می گردد، به عنوان یک دسر بین المللی در سراسر جهان شناخته می شود. ترافل نارگیلی در انواع شکلاتی، نارگیلی و خاکستری

دوی آماده است و به راحتی می توانید یک دسر خوشمزه و جذاب برای مهمانان خود تهیه کنید. با توجه به محبوبیت زیاد ترافل، در این مقاله طرز تهیه یک نوع خاص از ترافل نارگیل را به شما آموزش می دهیم. این دستور پخت نه تنها ساده است، بلکه می توانید به راحتی آن را با استفاده از موادی که در اکثر خانه ها موجود است درست کنید.

مواد لازم برای ترافل نارگیل

این مقدار محصول برای تهیه 25 عدد ترافل نارگیل کافی است. زمان آماده سازی یک ساعت است.

پودر نارگیل 200 گرم

شکلات سفید 200 گرم

خانه برای صبحانه 100 گرم

طرز تهیه ترافل نارگیل

برای پخت ترافل نارگیل، ابتدا شکلات سفید و خامه صبحانه را در یک کاسه بزرگ با هم مخلوط کنید. سپس این مخلوط را به روش حمام آب گرم کنید و هم بزنید. با قرار دادن کاسه روی بخار آب جوش غیرمستقیم تا زمانی که ذوب و به طور یکنواخت مخلوط شود.

بعد از اینکه شکلات و خامه کاملا ذوب و با هم ترکیب شدند پودر نارگیل پرچرب را اضافه کنید تا مخلوط کمی به هم برسند و بتوانید به آن فرم دهید.

سپس مقداری پودر نارگیل را در ظرف دیگری بریزید. سپس مقداری از مخلوط را به اندازه گردو بردارید و با دست به شکل توپ درآورید و در پودر نارگیل بغلتانید.

پس از آماده شدن تمام ترافل ها، آنها را در کپسول های کاغذی قرار دهید، مطمئن شوید که پودر نارگیل به خوبی روی ترافل ها پاشیده شده است.

در نهایت ترافل ها را به مدت نیم ساعت در یخچال قرار دهید تا خنک شوند و طعم بهتری پیدا کنند. بعد از این مدت ترافل ها آماده سرو هستند و می توانید آن ها را با چای به مهمانان خود تقدیم کنید. در ادامه به روش دیگری از تهیه این دسر خوشمزه می پردازیم.

مواد لازم برای تهیه ترافل شکلاتی

پودر نارگیل 200 گرم

پودر قند 70 گرم

100 گرم خامه

کره 70 گرم

شکلات سفید 100 گرم

شکلات تلخ 100 گرم

طرز تهیه ترافل نارگیل شکلاتی

این طرز تهیه ترافل نارگیل یکی از روش های خاص و پرطرفدار تهیه این دسر شیک است. ابتدا پودر نارگیل را با پودر قند مخلوط کنید. سپس در ظرفی دیگر کره را آب کرده و پس از ذوب شدن خامه را اضافه کرده و با دقت مخلوط کنید.

در مرحله بعد مخلوط پودر نارگیل و شکر را به مخلوط کره و خامه اضافه کنید و هم بزنید تا خمیر یکدستی به دست آید. این خمیر را به مدت نیم ساعت در یخچال قرار دهید. بعد از این مدت از خمیر گلوله هایی به اندازه گردو درست کنید و یک ساعت دیگر در یخچال بگذارید.

در همین حین شکلات سفید و تیره را به روش حمام آب در کاسه های جداگانه ذوب کنید. سپس با استفاده از خلال دندان، گلوله های ترافل را در شکلات ذوب شده فرو کرده و روی کاغذ فر قرار دهید. این ترافل ها را دو ساعت دیگر در یخچال نگه دارید.

بعد از این مدت ترافل های خوشمزه و زیبا آماده سرو هستند و می توانید در مهمانی ها و مجالس خود آنها را به عنوان یک دسر خوشمزه و جذاب سرو کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا