آشپزی

فوت و فن سالاد میگو در سال ۱۴۰۳ که نمی دانید!

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم فوت و فن سالاد میگوو رازهای خوشمزه شدن آن را به شما بگوییم. پیشنهاد می کنیم حتما در ادامه مطلب همراه ما باشید.

سالاد با میگو با پا و بادبزن

ساق و بادبزن سالاد میگو راز خوشمزه سالاد میگو خوشمزه و خانگی سایت سرگرمی روز امیدواریم این مقاله مورد توجه شما قرار گیرد.

سالاد میگو را می توان به روش های مختلفی استفاده کرد. هرکسی می تواند با انتخاب مواد مورد نظر خود یک نسخه خاص و متفاوت از این سالاد درست کند. این سالاد به دلیل طعم شگفت انگیز و ظاهر جذابی که دارد، انتخاب مناسبی برای مهمانی ها و مجالس می باشد. گاهی به عنوان غذای اصلی نیز استفاده می شود. در این مطلب به روش های مختلف تهیه سالاد میگو می پردازیم. با ما بمان.

مواد لازم برای تهیه سالاد میگو و کاهو

300 گرم میگو

1 عدد کاهو فرانسوی متوسط

4 عدد گوجه فرنگی متوسط

2 قاشق غذاخوری سرکه بالزامیک

8 قاشق غذاخوری روغن زیتون

پودر سیر ½ قاشق چایخوری

نمک و فلفل به میزان لازم

فلفل سیاه به میزان لازم

طرز تهیه سالاد میگو با کاهو

میگوها را با روغن زیتون، نمک، فلفل و پودر سیر در یک کاسه مناسب بریزید و هم بزنید تا کاملا با این مواد مزه دار شود.

روی میگوهای طعم دار شده را در ظرفی بپوشانید و به مدت 30 دقیقه در یخچال قرار دهید.

سپس میگوها را با کمی روغن در تابه تفت دهید تا طلایی و ترد شوند.

برای تهیه سس، مخلوط روغن زیتون، سرکه بالزامیک، فلفل قرمز، پودر سیر و کمی نمک و فلفل را با هم مخلوط کنید.

کاهو را جدا کرده و بشویید و برش دهید.

کاهو و گوجه فرنگی خرد شده را در یک کاسه بزرگ با هم ترکیب کنید.

میگوهای سرخ شده را به سالاد اضافه کنید و روی سس بریزید و خوب مخلوط کنید. سالاد شما آماده سرو در غذای انتخابی شماست.

طرز تهیه سالاد میگو و سیب زمینی

سالاد میگو و سیب زمینی می تواند یک غذای کامل و جذاب برای دوستداران غذاهای دریایی باشد. این سالاد با استفاده از ترکیب خوشمزه ای از موادی مانند بروکلی، لوبیا سبز، قارچ، روغن کنجد، پودر سیر، پودر پیاز، گوجه گیلاسی، سیب زمینی و میگو درست می شود.

توصیه می شود قبل از افزودن به سالاد، آنها را به مدت 45 دقیقه در فر با دمای 400 درجه سانتیگراد بپزید. علاوه بر این، میگوهای چاشنی شده با پودر سیر، پیاز و روغن کنجد را می توان به مدت 30 دقیقه در فر با همان دما پخت تا طعم آن عمیق تر شود و خوشمزه تر شود.

طرز تهیه سالاد میگو و رازیانه

در این دستور از ماست و شوید به عنوان مواد اصلی برای طعم دادن به سالاد استفاده می شود. توصیه می شود میگوی تازه آب پز شده را با پیازچه و شوید ترکیب کنید. برای تهیه سس سالاد، به ماست پرچرب، سس مایونز، آب لیموی تازه و شوید نیز نیاز دارید. بعد از پخت این مواد را با هم مخلوط کرده و برای سرو در ظرف مورد نظر آماده کنید.

طرز تهیه سالاد میگو و پاستا

یکی از محبوب ترین دستور العمل ها سالاد میگو با ماکارونی سفید است. در این سالاد از موادی مانند پاستا فتوچینی، میگو، خامه، پنیر پارمزان، پیاز، سیر، کره، آبلیمو، نمک، فلفل، جعفری، فلفل قرمز، کاین و فلفل سیاه استفاده می شود. فرآیند پخت این سالاد نسبتاً ساده است و اساساً شامل پختن ماکارونی است. در مرحله آخر باید سس مخصوص سالاد را با خامه، پنیر و ادویه های فوق آماده کنید و به مخلوط پاستا و میگو اضافه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا