آشپزی

فوت و فن سوسیس بندری در سال ۱۴۰۳ که نمی دانید!

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم فوت و فن سوسیس بندریو رازهای خوشمزه شدن آن را به شما بگوییم. پیشنهاد می کنیم حتما در ادامه مطلب همراه ما باشید.

هنر سوسیس بندری

هنر سوسیس بندری و راز شراب بندری خوشمزه و اینکه چاشنی سوسیس بندری چیست سایت سرگرمی روز امیدواریم این مقاله مورد توجه شما قرار گیرد.

سوسیس بندری یکی از غذاهای ساده و سریع است که معمولا به عنوان ساندویچ نونی محبوب استفاده می شود. این ساندویچ با ریشه های اصیل جنوبی خود معمولا طعم تند دارد و برای تهیه آن باید از روش و ادویه های خاص آن آگاه باشید. جالب است بدانید که شراب بندری در کشورهایی مانند ایتالیا نیز شناخته می شود و به «ساندویچ سوسیس و فلفل» معروف است.

مواد اولیه شراب بندری برای 6 نفر

پیاز بزرگ: 4 عدد یا بیشتر

سوسیس یا کوکتل آلمانی: 8 عدد (در صورت استفاده از کوکتل 10 یا 12 عدد)

نمک، پاپریکا، فلفل سیاه و زردچوبه: اختیاری

رب: 4 قاشق غذاخوری یا بیشتر

سیب زمینی: 2 عدد متوسط

روغن مایع: به میزان لازم

آب جوشیده گرم: ½ فنجان فرانسوی

آموزش پخت سوسیس بندری

برای تهیه ساندویچ بندری آبادانی اصل و آسان ابتدا پیاز را به طور مساوی برش دهید تا هنگام سرخ شدن نسوزد. سپس پیاز را در روغن تفت می دهیم تا روشن و قهوه ای شود. در این مرحله پوره گوجه فرنگی و ادویه ها را اضافه کرده و تفت دهید تا طلایی شوند و طعم خام آنها پذیرفته شود. مراقب باشید پاستا و ادویه ها نسوزند.

وقتی روغن نارنجی شد حرارت را خاموش کنید. حالا سوسیس های ورقه شده را به صورت مایل یا حلقه ای جداگانه سرخ کنید. برای تهیه این غذا می توانید از سوسیس خانگی نیز استفاده کنید.

وقتی سوسیس ها کمی سرخ شدند به سس تهیه شده با ماکارونی و پیاز و ادویه ها اضافه می کنند و خوب هم می زنیم تا مخلوط خوب مخلوط شود.

در این مرحله، 1/2 فنجان آب ولرم جوشیده را به مخلوط اضافه کنید و دوباره هم بزنید. سپس درب تابه را بگذارید تا ساندویچ سوسیس بندری آبادانی روی شعله کم گاز به خوبی جا بیفتد.

هنر سوسیس بندری

برای تهیه پورت خانگی با طعم سیب زمینی ابتدا سیب زمینی ها را به شکل حبه های شکر خرد کرده و جداگانه سرخ کنید. سپس سیب زمینی سرخ شده را به همراه سوسیس های سرخ شده به سس اضافه کنید و اجازه دهید پوروی خوب خودش را بگیرد. در نتیجه یک سوسیس بندری با طعم سیب زمینی به دست می آورید. البته، اگر می خواهید پورت شراب را بدون سیب زمینی درست کنید، می توانید همان روشی را که در دستور ذکر شده است، دنبال کنید.

طرز تهیه سوسیس خانگی بندری و آبادانی به سبک رستورانی مانند توضیحات قبلی می باشد. اما اگر طعم قارچ و پنیر پیتزا را دوست دارید، قارچ ها را جداگانه تفت دهید و به همراه سوسیس سرخ شده به سس اضافه کنید. همچنین می توانید پنیر پیتزا را روی ساندویچ بریزید تا در حالی که ساندویچ هنوز داغ است، آب شود. در اینجا طرز تهیه شراب پورت با قارچ و پنیر برای پیتزا آورده شده است.

اگر می‌خواهید یک ساندویچ پورتویل خانگی درست کنید، می‌توانید فلفل سبز یا قرمز را خیلی ریز یا به دلخواه خلال کنید و در حین تفت دادن پیاز، زمانی که پیازها کمی سرخ شدند، به آن اضافه کنید.

برای طعم دار کردن پورت اصلی می توانید یک قاشق چایخوری ادویه کاری به ادویه های این غذا اضافه کنید. البته تندی سوسیس بندری به ذائقه شما بستگی دارد.

توجه داشته باشید که هر چه مقدار پیاز سرخ شده در سوسیس بندری بیشتر باشد، خوشمزه تر خواهد بود.

برای تهیه لقمه پورت، ابتدا سس پورت واین را درست کنید و سپس سس را روی نان تست بریزید، پنیر پیتزا را اضافه کنید و ساندویچ را در ساندویچ ساز یا فر و توستر برشته کنید تا پنیر آب شود. در نتیجه یک ساندویچ سوسیس شراب پورت با طعم پنیر پیتزا دریافت خواهید کرد.

راز شراب بندری خوشمزه

در کنار این غذای خوشمزه می توانید از قارچ و پنیر نیز استفاده کنید. برای این منظور قارچ ها را بریده و سپس سرخ می کنند. وقتی قارچ ها سرخ شدند، پنیر پیتزا را روی آن می ریزند و در تابه را می بندند تا پنیر از حرارت قارچ ها آب شود. در حین تهیه ساندویچ، مخلوط قارچ و پنیر را روی ساندویچ خود بریزید.

این غذا تند سرو می شود اما اگر اینطوری دوست ندارید می توانید کمتر از فلفل قرمز استفاده کنید. اما اضافه کردن یک قاشق چای خوری ادویه می تواند طعم این غذا را خوشمزه تر کند.

هنگام تهیه این غذا می توانید از فلفل سیاه نیز استفاده کنید. فلفل را خرد کرده و همراه با پیاز تفت دهید.

استفاده از کچاپ گوجه فرنگی نیز طعم غذای شما را بهتر می کند. در نتیجه می توانید سس کچاپ و گوجه فرنگی را به ترکیب قارچ، پنیر، پیاز و فلفل اضافه کنید تا طعم و عطر غذایتان بیشتر شود.

ادویه سوسیس بندری سوسیس بندری عربی طرز تهیه سوسیس بندری از بیرون طرز تهیه سوسیس بندری نواب ابراهیمی کدوم سوسیس مناسب بندری طرز تهیه سوسیس بندری ویدیو ابادانی طرز تهیه سوسیس بندری با سیب زمینی خرید ادویه بندری

شراب بندری با قارچ و پنیر

برخی برای خوش طعم کردن سوسیس بندری از پنیر استفاده می کنند و طرز تهیه سوسیس بندری قارچ و پنیر یکی از جذاب ترین انواع این غذای فست فود است. برای تهیه پورت با پنیر پیتزا، پس از مخلوط شدن همه مواد، پنیر را روی مواد بریزید و درب قابلمه را ببندید. سپس گاز را روشن کرده و شعله را کم کنید. چند دقیقه صبر کنید تا پنیر آب شود و سپس ساندویچ را با نان باگت بخورید. طرز تهیه شراب پورت با قارچ و پنیر تفاوت چندانی با طرز تهیه آن با قارچ ندارد و فقط چند ثانیه صبر کنید تا پنیر آب شود و سپس ساندویچ را آماده کنید.

سس بندری

سوسیس بندری از آن دسته ساندویچ هایی است که اغلب به دلیل استفاده زیاد از سس نیازی به سس دیگری ندارد. با این حال در صورت تمایل می توانید از سس کچاپ خانگی استفاده کنید تا طعم خاصی به این غذا بدهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا