آشپزی

فوت و فن سوپ قارچ در سال ۱۴۰۳ که نمی دانید!

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم فوت و فن سوپ قارچو رازهای خوشمزه شدن آن را به شما بگوییم. پیشنهاد می کنیم حتما در ادامه مطلب همراه ما باشید.

هنر سوپ قارچ

هنر سوپ قارچ راز سوپ قارچ خانگی خوشمزه در سایت سرگرمی روز امیدواریم این مقاله مورد توجه شما قرار گیرد.

اگر به دنبال یک سوپ همه کاره با طرفداران زیاد هستید، این سوپ بهترین گزینه برای شماست. این سوپ با مواد و دستور العمل های مختلف در سراسر جهان تهیه می شود. اما دستوری که من به اشتراک گذاشتم یکی از کامل ترین و خوشمزه ترین نمونه هاست و مخصوصا برای مردم ایران تست شده است، پس می دانید این سوپ یکی از پرطرفدارترین سوپ های دنیاست و به خصوص خوشمزه و لذیذ می شود. خوشمزه با استفاده از جو . پس بدون معطلی آماده طبخ این غذای خوشمزه شوید.

مواد لازم برای پخت سوپ قارچ

170 گرم قارچ (قارچ ها را ریز خرد کنید)

25 گرم کره

2 و نیم پیمانه آب مرغ (زیاد زردچوبه داخل آبگوشت نباشد چون نمی خواهیم سوپ زرد شود)

شیر 2 و نیم لیوان

جوپرک 80 گرم

آرد سفید 1 قاشق غذاخوری

خامه صبحانه 2 قاشق غذاخوری

1 عدد هویج متوسط ​​رنده شده (فراموش نکنید هویج رنده شده را بشویید تا سوپ را رنگ نکند)

نمک و فلفل به میزان لازم

جعفری و لیموترش تازه برای سرو

آموزش پخت سوپ شیر

ابتدا کره را در قابلمه ای گرم کنید تا آب شود. سپس قارچ های خلال شده را به قابلمه اضافه کنید و با یک قاشق غذاخوری آبلیمو روی آن ها بریزید. قارچ ها خوب سرخ می شوند تا آب آن ها کم شود. سپس آرد را به مخلوط قارچ اضافه کرده و تفت دهید تا بوی خامی آرد از بین برود. سپس هویج، جو دو سر حلقه شده و شیر را به آرامی به مخلوط اضافه کنید. فلفل سیاه را اضافه کنید و سوپ را روی حرارت ملایم بگذارید تا بجوشد. مطمئن شوید که جو کاملا پخته شده و سوپ دارای بافت خامه ای است. در این مرحله روی کاسه را بپوشانید و آن را بردارید. سپس خامه را در ظرفی آب کرده و به سوپ اضافه کنید. در آخر نمک را به دلخواه اضافه کنید و روی سوپ را با جعفری و لیمو ترش تازه خرد شده تزئین کنید. سپس ماهیتابه را از روی حرارت بردارید.

علم سوپ شیر

برای اطمینان از کیفیت سوپ، ابتدا شیر را بجوشانید تا خطر فساد آن کاهش یابد. اگر می‌خواهید آب لیمو در سوپ وجود داشته باشد، می‌توانید هنگام سرو آن را به سوپ اضافه کنید، زیرا آب لیمو می‌تواند شیر را منسجم کند. توصیه می شود از شیر محلی به جای پاستوریزه استفاده شود زیرا کیفیت و طعم آن بهتر است.

افزودن جعفری خرد شده به سوپ عطر و طعم مطبوعی به آن می دهد. همچنین می توان از جو پوست کنده به جای جو پرک استفاده کرد. قبل از افزودن جو به سوپ، بهتر است آب آن را خیس کنید و دور بریزید. میزان افزودن هویج و قارچ به سوپ بستگی به ذائقه شخصی شما دارد.

اضافه کردن آب مرغ و سینه مرغ خرد شده به سوپ اختیاری است. مقدار زیادی فلفل سیاه اضافه کنید تا طعمی غنی و دلپذیر به سوپ بدهد.

استفاده از کرم به ترجیح شما بستگی دارد. اگر از خامه استفاده می کنید، مطمئن شوید که در دمای اتاق باشد. اگر آب مرغ ندارید می توانید از آب مرغ استفاده کنید اما مراقب باشید که از نوع غیر زردچوبه استفاده کنید تا روی رنگ سوپ تاثیری نگذارد. اگر سوپ خیلی غلیظ شد، با اضافه کردن کمی شیر یا آب مرغ، آن را رقیق کنید. بعد از اضافه کردن خامه مراقب باشید که سوپ نجوشد، چون ممکن است خامه یخ بزند.

هنگام سرو، سوپ را با مقداری جعفری تازه تزئین کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا