آشپزی

فوت و فن فینگر فود جیب تاجر در سال ۱۴۰۳ که نمی دانید!

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم فوت و فن فینگر فود جیب تاجرو رازهای خوشمزه شدن آن را به شما بگوییم. پیشنهاد می کنیم حتما در ادامه مطلب همراه ما باشید.

Fut and Fan Finger Food Pocket Trader

تاجر جیبی فینگر فود فوت و فن و راز طعم غذای جیبی بازاریاب خانه در سایت سرگرمی روز امیدواریم این مقاله مورد توجه شما قرار گیرد.

فینگر فودها غذاهای کوچک و دلپذیری هستند که برای شروع یک مهمانی خوب یا یک ناهار خوب مناسب هستند و نیازی به استفاده از قاشق و چنگال ندارند. در میان انواع مختلف فینگر فود، «جیب تاجر» به دلیل شکل پرش محبوبیت خاصی دارد. این غذای لذیذ با ظاهری اشتها آور به خصوص با تزیینی جذاب به عنوان یک غذای جدید و خلاقانه انتخابی عالی برای مهمانی ها، تولدها و دیگر مراسمات است. کیک های سرد که راحت تر آماده می شوند، در مهمانی هایی که تعداد مهمانان زیاد است طرفداران بیشتری دارند.

The Merchant's Pocket یک فینگر فود محبوب است که می توانید آن را با مواد مورد علاقه خود پر کنید، از جمله سالادهای مختلف مانند سالاد الیویا، سالاد ماکارونی، سالاد مرغ، سالاد تن ماهی یا حتی گوشت، مرغ و سبزیجات. در اینجا طرز ساخت جیب تاجر مرغ را به شما آموزش می دهیم.

مواد لازم برای تهیه فینگر فود جب تجار

پودر سوخاری یا پودر پانکو: به میزان لازم

نصف سینه مرغ پخته شده

قارچ سرخ شده: نصف پیمانه

خیارشور: 5-6 عدد

فلفل قرمز: 1/3 عدد

کنسرو ذرت: 3 قاشق غذاخوری

سس مایونز: 2 قاشق غذاخوری

پیازچه: 2 شاخه

جعفری: 3 شاخه

نمک، فلفل، پاپریکا: به میزان لازم

طرز تهیه فینگر فود جب تجار

ابتدا دو برش نان تست تازه را روی هم قرار دهید و لبه های آن را جدا کنید. سپس با فشار دادن نان ها با وردنه آن ها را به هم وصل کرده و با استفاده از قالب فلزی یا فنجان لبه تیز به آن ها فرم دهید. لبه های نان را نیشگون بگیرید تا مطمئن شوید که کاملا چسبیده اند.

دو عدد تخم مرغ را با کمی نمک و فلفل مخلوط کنید سپس نان ها را ابتدا در مخلوط تخم مرغ و سپس در آرد سوخاری یا پنکو فرو کنید و کنار بگذارید.

حدود 2 سانتی متر روغن را در ماهیتابه ای عمیق بریزید و بعد از داغ شدن نان رول ها را در روغن سرخ کنید. نان های سرخ شده را بعد از طلایی شدن کامل از روغن خارج کنید.

نیمی از سینه مرغ را با برگ بو، فلفل و نمک بجوشانید و سپس رشته کنید. پیاز و جعفری خرد شده، خیارشور و فلفل قرمز را نگینی خرد کنید.

رشته مرغ پخته شده را همراه با نصف فنجان قارچ سرخ شده، خیارشور، پیازچه، جعفری و فلفل سیاه در ظرف مناسبی قرار می دهیم. 4 قاشق غذاخوری ذرت، 2 قاشق غذاخوری سس مایونز، نمک، فلفل سیاه و فلفل قرمز را به آن اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.

نان های سرخ شده را از وسط نصف کرده و با مخلوط سالاد مرغ پر کنید.

Fut and Fan Finger Food Pocket Trader

چندین گزینه برای مواد اولیه داخلی برای تهیه غذاهای جیبی وجود دارد:

سالاد الویه: این سالاد از ترکیب سیب زمینی آب پز، مرغ آب پز و ریش تراشیده، ترشی خلال شده، فلفل، ذرت یا نخود فرنگی، سوسیس خرد شده، هویج خورشتی و سس مایونز نمک و فلفل درست می شود.

سالاد تن ماهی: پاستا نازک پخته شده با نمک و زردچوبه را خشک کرده و خنک کنید و ماهی تن روغنی، ترشی، ذرت، لوبیا قرمز پخته شده، شوید خرد شده، سس مایونز و سس فلفل را به آن اضافه کنید.

سس پاستا: پیاز خرد شده را تفت داده و گوشت چرخ کرده را اضافه کرده و تفت دهید. فلفل، قارچ، ذرت، رب گوجه فرنگی، نمک و ادویه جات مانند زردچوبه، فلفل و آویشن را اضافه کنید. در صورت تمایل می توانید جعفری خرد شده را اضافه کنید.

علاوه بر این، برخی از سس های مناسب فینگر فود عبارتند از:

سس فلفل قرمز: این سس تند و تند با هر نوع غذایی به خوبی می آید.

سس تاهینا: سس خامه ای و ترش با ریشه های خاورمیانه ای که از کنجد، سیر، نمک و آب تهیه می شود.

سس پنیر آبی: سسی با طعم و مزه پنیر آبی شور و تند.

سس ماست: سس خنک و ملایمی است که معمولا با ماست یا ماست غلیظ و سبزیجات درست می شود.

سس گوجه فرنگی: یک سس کلاسیک که از گوجه فرنگی تازه یا پوره گوجه فرنگی درست می شود.

سس سویا: سس غنی و شور مناسب برای غذاهای آسیایی و هر نوع فینگر فود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا