آشپزی

فوت و فن قهوه دالگونا در سال ۱۴۰۳ که نمی دانید!

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم فوت و فن قهوه دالگوناو رازهای خوشمزه شدن آن را به شما بگوییم. پیشنهاد می کنیم حتما در ادامه مطلب همراه ما باشید.

هنر قهوه دالگونا

هنر و فن آوری قهوه دالگونا راز قهوه دالگونا خوشمزه و خانگی در سایت سرگرمی روز امیدواریم این مقاله مورد توجه شما قرار گیرد.

قهوه دالگونا که با نام قهوه دالگونا نیز شناخته می شود، نوعی قهوه سرد است که احتمالاً به دلیل طرز تهیه ساده و ظاهر جذابش در نوروز 2019 رایج شد.

برای تهیه این نوع قهوه از ترکیب قهوه فوری (مانند نسکافه)، شکر و آب داغ استفاده می شود و برای تهیه آن نیاز به همزن دارید. قهوه دالگونا لایه ای از «کرم قهوه» دارد که برای تهیه آن باید قهوه، شکر و آب را با دقت مخلوط کنید. این عمل را می توان با همزن دستی هم انجام داد، البته برای هم زدن مداوم نیاز به صبر و اصرار دارد!

مواد لازم برای تهیه قهوه دالگونا

برای تهیه قهوه دالگونا به مواد زیر نیاز داریم:

قهوه فوری (مانند نسکافه): دو قاشق چایخوری پر

شکر، سفید یا قهوه ای: دو قاشق چایخوری

آب داغ: دو قاشق غذاخوری

شیر سرد: یک لیوان

یخ: اختیاری

توجه داشته باشید که مقدار شکر ممکن است بسته به ذائقه متفاوت باشد. می توانید آن را کم یا زیاد کنید.

برای افزایش طعم خامه قهوه می توانید یک قاشق چایخوری شربت وانیل اضافه کنید.

طرز تهیه قهوه دالگونا

در ظرفی موادی مانند قهوه فوری (مثلاً نسکافه)، شکر و آب داغ (و در صورت تمایل شربت وانیل) بریزید و به آرامی مخلوط کنید تا مخلوط سفت شود و به رنگ قهوه ای روشن درآید. اگر از همزن دستی استفاده می کنید، به هم زدن ادامه دهید تا کرم غلیظ و غلیظی به دست آید.

سپس یخ و شیر سرد را در لیوان سرو بریزید و روی آن را با خامه قهوه بمالید. قهوه دلگونا شما آماده است. برای تزیین می توانید از پودر کاکائو یا دارچین استفاده کنید. نوش جان!

آیا می توان این قهوه را گرم کرد؟

قهوه اساساً دسته ای از نوشیدنی های قهوه سرد است که باید سرد و معمولاً با یخ اضافه سرو شوند.

آیا می توانیم به جای نسکافه از اسپرسو استفاده کنیم؟

برای تهیه لایه کرم قهوه دالگونا استفاده از پودر قهوه فوری ضروری است. این روش تضمین می کند که مخلوط کرم قهوه به درجه غلظت مطلوب برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا