آشپزی

فوت و فن میلک شیک کیوی در سال ۱۴۰۳ که نمی دانید!

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم فوت و فن میلک شیک کیویو رازهای خوشمزه شدن آن را به شما بگوییم. پیشنهاد می کنیم حتما در ادامه مطلب همراه ما باشید.

میلک شیک با هنر کیوی

کیوی میلک شیک فوت و فن راز یک میلک شیک کیوی خوشمزه خوشمزه و خانگی سایت سرگرمی روز امیدواریم این مقاله مورد توجه شما قرار گیرد.

میلک شیک با طعم های گسترده و متنوع خود به عنوان یکی از نوشیدنی های خوشمزه و معروفی شناخته می شود که تقریبا برای هر سلیقه ای مناسب است. هر میلک شیک با ترکیب مواد مختلف به کار رفته در تهیه آن طعم منحصر به فرد خود را دارد.

محبوبیت میلک شیک به خصوص در روزهای گرم تابستان بسیار زیاد است، اما این نوشیدنی های خوشمزه در طول سال و در هر فصلی طرفداران خود را دارند.

این نوشیدنی های خنک و شیرین و انرژی زا اغلب در منوی کافی شاپ ها یافت می شوند و برای بسیاری از افراد گزینه ثابتی هستند.

میلک شیک در سال 1885 شروع به محبوبیت کرد و به سرعت گسترش یافت، زمانی که یک فروشگاه در بریتانیا برای اولین بار تصمیم گرفت نوشیدنی جدیدی با مخلوط بستنی، شکر و شیر معرفی کند و با استقبال زیادی روبرو شد.

در دهه های اولیه قرن بیستم، زمانی که میلک شیک ها در حال افزایش بود، فروشندگان به مشتریان راضی دست دادن را پیشنهاد می کردند تا از نوشیدنی خود لذت ببرند و رضایت خود را نشان دهند.

نام میلک شیک که برگرفته از کلمه انگلیسی shake به معنی تکان دادن است، ماهیت این نوشیدنی محبوب و دوست داشتنی را به طور دقیق نشان می دهد.

مواد لازم برای تهیه میلک شیک کیوی

2 عدد بستنی وانیلی

1.5 فنجان شیر

کیوی 2 عدد متوسط

شکر (اختیاری) 2 قاشق غذاخوری

طرز تهیه میلک شیک کیوی

برای تهیه یک میلک شیک کیوی خوشمزه، اولین کاری که باید انجام دهید این است که کیوی را پوست بگیرید و به مدت یک ساعت در فریزر بگذارید تا سفت شود. سپس کیوی یخ زده، شیر، بستنی وانیلی و شکر را در مخلوط کن بریزید و هم بزنید تا یکدست شود. سپس این مخلوط را در دو لیوان بزرگ بریزید.

برای تزیین میلک شیک از تکه های کوچک بستنی، پنبه سبز و تکه های شکلات سبز استفاده کردیم.

همه می توانند با افزودن خامه فرم گرفته یا تکه های میوه، میلک شیک را به سلیقه خود تزیین کنند. برای کسانی که به مخلوط کن دسترسی ندارند، می توان شیر، بستنی و شکر را در ظرفی ریخته و با همزن یا قاشق خوب هم زد.

سپس کیوی منجمد رنده شده را به مخلوط داخل کاسه اضافه کنید و مواد را با هم مخلوط کنید تا کاملا یکدست شوند. در آخر مخلوط را داخل لیوان ها بریزید و قبل از سرو در یخچال بگذارید تا خوب سرد شود.

مواد لازم برای تهیه میلک شیک کیوی و موز

کیوی 5 عدد

اسفناج 1 مشت

1/4 فنجان خامه یا شیر

1/2 فنجان بستنی وانیلی

مواد لازم برای تهیه قسمت موز

2 عدد موز

1/2 فنجان بستنی وانیلی

1/4 فنجان خامه یا شیر

طرز تهیه میلک شیک با کیوی و موز

ابتدا کیوی را قاچ کرده و در ظرفی درب دار قرار دهید تا در فریزر یخ بزند. موزها را پوست گرفته و حلقه حلقه کنید و در ظرف فریزر دیگری در فریزر قرار دهید.

برای تهیه قسمت کیوی ابتدا اسفناج را بشویید و آبکشی کنید. کیوی و اسفناج یخ زده را در مخلوط کن بریزید سپس خامه یا شیر را اضافه کنید و همه مواد را خوب مخلوط کنید. در آخر بستنی وانیلی را به مخلوط اضافه کنید و چند دقیقه دیگر هم بزنید تا دست کاملی داشته باشید.

سپس موز یخ زده را به همراه بستنی وانیلی در مخلوط کن بریزید و خوب مخلوط کنید. برای مخلوط کردن می توانید از همزن برقی نیز استفاده کنید. در مرحله آخر خامه یا شیر را اضافه کنید و دوباره همه مواد را با هم مخلوط کنید تا کاملا یکدست شوند.

هنگام سرو ابتدا مخلوط موز را داخل لیوان ها بریزید و برای زیبایی می توانید حلقه های کیوی را به عنوان تزیین در کنار لیوان قرار دهید. سپس مخلوط کیوی و اسفناج را اضافه کنید و از این نوشیدنی خوشمزه و با طراوت لذت ببرید.

دستور تهیه میلک شیک کیوی و موز

مطمئن شوید که اسفناج را از دستور نوشیدنی خود حذف نکنید. زیرا افزودن اسفناج علاوه بر افزایش طعم شیک، به زیبایی رنگ آن نیز کمک می کند و جلوه ای دو چندان به آن می بخشد.

برای شیرینی بیشتر، موز و کیوی با طعم شیرین را انتخاب کنید.

نوع مواد مورد استفاده برای شیرین کردن، چه خامه صبحانه یا شیر، تفاوت چندانی ندارد. هر دو انتخاب برای این دستور مناسب و قابل استفاده هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا