آشپزی

فوت و فن ناگت گوشت در سال ۱۴۰۳ که نمی دانید!

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم فوت و فن ناگت گوشتو رازهای خوشمزه شدن آن را به شما بگوییم. پیشنهاد می کنیم حتما در ادامه مطلب همراه ما باشید.

هنر لقمه گوشت

هنر لقمه گوشت راز لقمه های گوشتی خوشمزه خوشمزه و خانگی سایت سرگرمی روز امیدواریم این مقاله مورد توجه شما قرار گیرد.

ناگت های گوشت و مرغ که به عنوان یکی از خوشمزه ترین و پرطرفدارترین غذاهای دنیا شناخته می شوند، بسیاری از افراد ترجیح می دهند آن ها را از فست فود تهیه کنند. اما بد نیست بدانید که تهیه این غذای لذیذ در خانه نه تنها کار آسانی است، بلکه می‌توان لقمه‌هایی را که در خانه تهیه کرده‌اید در فریزر نگهداری کرد و گرم کرد و برای مصرف در حد دلخواه استفاده کرد. زمان.

مواد لازم برای تهیه لقمه گوشت

گوشت چرخ کرده: 300 گرم

نان تست یا آرد سوخاری: 1 فنجان فرانسوی دسته دار

فلفل سیاه: نصف قاشق چایخوری

فلفل سفید: نصف قاشق چایخوری

پودر سیر: نصف قاشق چایخوری

تخم مرغ: 2-3 عدد

روغن برای سرخ کردن: به میزان لازم

نمک: به میزان لازم

کاهو و گوجه فرنگی برای تزیین: به مقدار لازم

طرز تهیه کوفته

طرز تهیه کوفته شبیه گلوله های مرغ یا میگو است که با قرار دادن گوشت چرخ کرده در ظرف شروع می شود سپس نمک، پودر سیر، پودر فلفل سیاه و سفید را به آن اضافه کرده و خوب مخلوط می کنیم. برای ادغام بهتر این مواد، آنها را به غذاساز منتقل کنید و چند دقیقه هم بزنید تا کاملا یکدست شود. در مرحله بعد تخم مرغ ها را در ظرف دیگری زده و خوب مخلوط کنید.

سپس به اندازه یک گردو از مخلوط گوشت جدا کرده و به شکل دلخواه برش دهید. لقمه ها را ابتدا در آرد ذرت بغلتانید تا آرد خوب بچسبد، سپس آنها را در تخم مرغ بغلتانید و در آخر روی آرد سوخاری یا آرد سوخاری بپوشانید تا کاملا آغشته شود. این فرآیند را برای همه لقمه ها انجام دهید. می توانید لقمه ها را به اشکال مختلف مانند استوانه ای یا گرد در آورید.

در مرحله آخر روغن را در تابه بریزید و بگذارید روی حرارت متوسط ​​داغ شود. لقمه ها را با احتیاط داخل روغن داغ بریزید و بگذارید سرخ شوند تا طلایی و برشته شوند. استفاده از روغن کافی، سرخ شدن بهینه لقمه ها را تضمین می کند و بافت ترد تری به آنها می دهد. بعد از سرخ شدن لقمه ها، آنها را روی دستمال کاغذی قرار دهید تا چربی اضافی آن گرفته شود. سپس لقمه ها را با گوجه فرنگی و برگ کاهو خرد شده سرو کنید و در کنار عزیزانتان نوش جان کنید.

هنر لقمه گوشت

هنگام تهیه لقمه گوشت، می توان سیب زمینی رنده شده را به مخلوط گوشت چرخ کرده اضافه کرد که به کاهش مقدار گوشت استفاده شده در لقمه ها کمک می کند.

همچنین برای اینکه لقمه ها طعم بهتری داشته باشند، برخی ترجیح می دهند هنگام فرم دادن لقمه ها مقداری پنیر پیتزا داخل آن ها قرار دهند.

اگرچه این روش پخت شامل پیاز نمی شود، اما می توانید پیاز رنده شده را با کمی آب میوه به مخلوط اضافه کنید تا بوی گوشت خنثی شود.

اگر غذاساز ندارید، مهم است که مخلوط لقمه را چند دقیقه به آرامی ماساژ دهید تا بافتی صاف و سفت داشته باشید که در حین سرخ کردن از هم نپاشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا