آشپزی

فوت و فن پیتزا مرغ و قارچ در سال ۱۴۰۳ که نمی دانید!

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم فوت و فن پیتزا مرغ و قارچو رازهای خوشمزه شدن آن را به شما بگوییم. پیشنهاد می کنیم حتما در ادامه مطلب همراه ما باشید.

هنر پیتزا مرغ و قارچ

طرز تهیه پیتزا مرغ و قارچ و پیتزا ایتالیایی با مرغ و قارچ طرز تهیه پیتزای مرغ و قارچ با خمیر آماده طرز تهیه پیتزا توستر مرغ و قارچ پیتزای مرغ و قارچ خانم گلاور طرز تهیه پیتزا با مرغ و قارچ و پیتزا سوسیس مرغ و قارچ و سوسیس انواع مرغ ترشی

هنر پیتزا مرغ و قارچ و راز پیتزا مرغ خوشمزه خوشمزه و خانگی سایت سرگرمی روز امیدواریم این مقاله مورد توجه شما قرار گیرد.

پیتزا، یک غذای محبوب در دنیای فست فود، در میان طرفدارانی که بین پیتزا و همبرگر سرگردان هستند، محبوبیت خاصی دارد. نوع مرغ و قارچ آن به دلیل ترکیب طعم لذیذ آن بسیار محبوب است. این پیتزا از مواد اصلی آن یعنی مرغ و قارچ درست می شود. اگرچه پیتزا در طعم‌ها و ترکیب‌های مختلفی تولید می‌شود، اما اساس همه آن‌ها یک خمیر استاندارد است که تنوع طعم آن به رویه‌ها بستگی دارد.

عناصر

نیمی از مرغ در یک طرف سینه

شش عدد قارچ متوسط

دو عدد پیاز متوسط

فلفل سبز و رنگی 100 گرم

پنیر برای پیتزا 200 گرم

سس گوجه فرنگی در صورت تمایل یک قاشق غذاخوری

یک قاشق غذاخوری آویشن

یک قاشق غذاخوری چاشنی ایتالیایی

نمک، زردچوبه، دارچین، فلفل سیاه، زنجبیل به اندازه کافی

ذرت، گوجه فرنگی، هویج، فلفل دلمه ای به میزان دلخواه

طرز تهیه پیتزای خانگی با مرغ و قارچ

برای تهیه یک پیتزا مرغ و قارچ خوشمزه ابتدا خمیر پیتزا را با خرید از سوپرمارکت یا پخت در منزل تهیه کنید. سپس مرغ را با پیاز و زردچوبه بپزید و از فلفل سیاه و هویج برای طعم دادن به آن استفاده کنید. ادویه هایی مانند زردچوبه، دارچین، فلفل سیاه و زنجبیل را به مرغ پخته شده اضافه کنید تا خوشمزه تر شود. پس از پخته شدن، مرغ را ریز خرد کنید، اما نه خیلی ریز تا روی پیتزا حالت خوبی پیدا کند.

برای تهیه فلفل چیلی، پیاز را خرد کرده و در روغن تفت دهید. فلفل خرد شده را به پیاز اضافه کنید و سپس مرغ خرد شده را اضافه کنید. 5 قارچ ها را خرد کرده و در آب جوش با نمک و آبلیمو بجوشانید سپس آبکش کنید. قارچ ها را به مخلوط مرغ و پیاز و فلفل اضافه کنید و کمی تفت دهید. در این مرحله چاشنی ایتالیایی و پودر آویشن را اضافه کنید و بپزید.

خمیر پیتزا به ضخامت نیم سانتی متر را آماده کنید. سس و پنیر را روی خمیر بپاشید. مخلوط مرغ و قارچ را روی پنیر بریزید و با پنیر دیگری بپوشانید. باقیمانده قارچ و فلفل را روی پنیر بچینید.

فر را با دمای 200 درجه سانتی گراد گرم کنید و پیتزا را به مدت نیم ساعت بپزید. قبل از اینکه پیتزا را از فر خارج کنید، کف آن را چک کنید تا مطمئن شوید که طلایی و پخته شده است. هنگام سرو می توانید با سس کچاپ و پودر آویشن طعم بهتری به پیتزا بدهید.

هنر پیتزا مرغ و قارچ

به جای استفاده از خمیر نیمه تمام و گرد که می تواند کیفیت پیتزای خانگی را کاهش دهد، بهتر است خمیر پیتزا را خودتان در منزل تهیه کنید. بعد از آماده شدن خمیر، یک لایه متوسط ​​از آن را در قالب چرب شده پیتزا یا سینی فر پهن کنید و با چنگال تمام سطح آن را سوراخ کنید. این به جلوگیری از بالا آمدن خمیر کمک می کند. خمیر را به مدت 5 تا 10 دقیقه در فر قرار دهید تا کمی قهوه ای شود سپس آن را خارج کرده و سس را روی آن بریزید و مواد پیتزا را روی آن بمالید.

هنگام استفاده از مواد آبدار مانند گوجه فرنگی خام یا قارچ خام، دقت کنید که روی سطح پیتزا گذاشته شوند تا آب آن ها تبخیر شود و خمیر نرم و شل نشود. برای پنیر، ترکیب پنیر گودا و پنیر تستا را امتحان کنید. این پنیرها کشش کمتری دارند اما طعم خوبی به پیتزا می دهند. همچنین در انتخاب پنیر پیتزا دقت کنید و بهترین مارک را انتخاب کنید.

ادویه ها نقش مهمی در طعم پیتزا دارند. از چاشنی ایتالیایی برای چاشنی استفاده کنید و قبل از قرار دادن پیتزا در فر، کمی پودر آویشن و فلفل قرمز یا سیاه و سفید بپاشید. فلفل سفید که کمتر تند است، طعم خوبی به پیتزا می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا