آشپزی

فوت و فن پیتزا پپرونی در سال ۱۴۰۳ که نمی دانید!

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مطلب از سایت سرگرمی روز قصد داریم فوت و فن پیتزا پپرونیو رازهای خوشمزه شدن آن را به شما بگوییم. پیشنهاد می کنیم حتما در ادامه مطلب همراه ما باشید.

هنر پیتزا پپرونی

هنر پیتزا پپرونی و راز طعم پیتزا پپرونی خانگی خوشمزه سایت سرگرمی روز امیدواریم این مقاله مورد توجه شما قرار گیرد.

پیتزا پپرونی در حال حاضر به عنوان یکی از محبوب ترین انواع پیتزا در جهان شناخته می شود و ریشه آن به سال 1919 در نیویورک آمریکا برمی گردد. در آن زمان، مهاجران ایتالیایی که در قرن بیستم به آمریکا مهاجرت کردند، آشپزی خود را با غذاهای محلی آمریکایی ترکیب کردند و این ترکیبات جذاب باعث معرفی پیتزا پپرونی به دنیا شد. این پیتزا با استفاده از سوسیس پپرونی که از ترکیب گوشت و فلفل به دست می آید و کلمه peperoni در ایتالیایی به معنای فلفل است درست می شود. از آن زمان پیتزا پپرونی به یکی از محبوب ترین و خوشمزه ترین غذاها در جهان تبدیل شده است. در این مطلب مراحل تهیه یک پیتزای پپرونی خوشمزه و خاص را به شما آموزش می دهیم.

مواد لازم برای پیتزا پپرونی

مواد لازم برای تهیه پیتزا پپرونی شامل پنیر پیتزا، سیر رنده شده، روغن زیتون، پنیر پارمزان، سس گوجه فرنگی و سوسیس پپرونی است. با استفاده از تمام این مواد، این پیتزا طعم بی نظیری دارد و بسیار خوشمزه و لذیذ می شود. برای تهیه پیتزا پپرونی سریع و خوشمزه می توانید از خمیر پیتزای آماده استفاده کنید.

کالری پیتزا پپرونی

هر تکه مثلثی پیتزا پپرونی 250 تا 300 کالری دارد.

مواد لازم برای پخت و پز

سوسیس پپرونی 250 گرم

پنیر برای پیتزا 150 گرم

گوجه فرنگی 1 عدد

فلفل قرمز 1 عدد

سس کچاپ 2 قاشق غذاخوری

آویشن به اندازه کافی

آموزش پخت پیتزا پپرونی

برای تهیه پیتزا پپرونی رستورانی، ابتدا فلفل را بشویید و درپوش آن را بردارید تا داخل آن خالی شود. سپس فلفل را به صورت سنگی خرد کنید و در گوشه تخته آشپزخانه جمع کنید.

در مرحله بعد سوسیس را قاچ کرده و گوجه ها را شسته و محتویات آن را خالی کنید. قسمت گوشتی گوجه فرنگی را به مکعب های کوچک برش دهید و در بشقاب بگذارید.

فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد گرم کنید. خمیر پیتزای تمام شده را به شکل دلخواه پهن کرده و با دست فشار دهید تا همه قسمت های شکل حجم یکسانی داشته باشند.

سپس سس کچاپ را روی خمیر بریزید و با ته قاشق به طور یکنواخت پخش کنید تا تمام قسمت های خمیر با سس آغشته شود. نیمی از پنیر پیتزا را روی سس بریزید و به طور مساوی روی خمیر پیتزا پخش کنید.

روی خمیر پیتزا سوسیس‌های فلفلی، فلفل‌ها و گوجه‌فرنگی‌های ورقه‌شده را قرار دهید. مقدار دلخواه آویشن را روی مواد پیتزا بپاشید و باقی مانده پنیر پیتزا را روی مواد بریزید.

توجه داشته باشید که پنیر پیتزا باید تمام مواد را کاملا بپوشاند. قالب پیتزا را روی فر گذاشته و با دمای 180 درجه به مدت 20 دقیقه بپزید.

در آخر برای طلایی شدن پنیر، قالب را در طبقه اول فر قرار دهید و گریل را روشن کنید تا سطح پیتزا به مدت 5 دقیقه برشته و طلایی شود. پیتزای پپرونی رستوران تمام شده را از فر خارج کرده و با سس کچاپ سرو کنید.

هنر پیتزا نی نی، سایت پیتزا پپرونی ایتالیایی، طرز تهیه پیتزا قارچ پپرونی، پیتزا راز رستوران نی نی، سایت پیتزا پپرونی ایرانی، پیتزا پپرونی آمریکایی، پیتزا ترکیبی

طرز تهیه پیتزا پپرونی با قارچ

برای تهیه این پیتزا به سبک ایتالیایی و آمریکایی اصولا فقط از سوسیس پپرونی استفاده می شود. اما اگر می خواهید طعم و ظاهر پیتزا را تغییر دهید و جذابیت آن را بیشتر کنید، می توانید با افزودن قارچ به آن، به طعم و ظاهر پیتزا تنوع بدهید. برای این کار حدود 100 گرم قارچ را ورقه ای برش دهید و روی پیتزا بچینید. این عمل علاوه بر خوشمزه بودن ظاهر جذاب تری به پیتزا پپرونی می دهد.

آموزش درست کردن خمیر پیتزا پپرونی

یکی از عناصر اصلی و بسیار مهم در تهیه پیتزا خمیر آن است. استفاده از خمیر آماده می تواند کیفیت و اصالت پیتزاهای ما را کاهش دهد و به عبارتی ما را از دستیابی به پیتزاهای با کیفیت رستورانی باز دارد. برای رسیدن به بالاترین کیفیت پیتزا، استفاده از خمیر خانگی مناسب تر است. با آماده سازی دقیق و مناسب می توانیم پیتزاهایی با طعم و عطر بی نظیر و ظاهری جذاب و جذاب بسازیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا