اخبار روز

فوری: آتش سوزی مغازه لوازم‌ خانگی +جزئیات بیشتر

خرید فالوور از سایت اینبو

مدیرعامل آتش‌نشانی شهرداری زنجان اعلام کرد که عملیات اطفای حریق مغازه بعد از ۶ ساعت با نهایت دقت انجام شده تا لوازم موجود در انبار و مغازه‌های اطراف آسیب نشود.

به گزارش سرگرمی روز مجید امیر فضلی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به وقوع آتش‌سوزی در مغازه لوازم خانگی در شب گذشته اشاره و اظهار کرد: این حریق سنگین بود که به‌صورت حرفه‌ای اطفا شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با بیان اینکه اطفای حریق لوازم خانگی نیاز به پلن عملیاتی خاص خود برای پیشگیری از آسیب بیشتر دارد، افزود: این مهم در عملیات شب گذشته و بامداد امروز انجام شد که در نهایت کمترین آسیب به این لوازم وارد شود.

وی مدت‌زمان صرف شده برای اطفای حریق مغازه لوازم خانگی را حدود ۶ ساعت اعلام و تصریح کرد: این حریق در طبقه فوقانی روی داده بود، ولی در عملیات اطفا جلوی آسیب به انبار و مغازه پایینی گرفته شد.

امیرفضلی با بیان اینکه دلیل وقوع حریق در دست بررسی است، ادامه داد: نوع عملیات به کار گرفته شده در این اطفای حریق، مانع سرایت حریق به همسایه‌ها است، ضمن اینکه کمترین آسیب به لوازم خانگی موجود در مکان رسید.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان از مصدومیت دو آتش‌نشان در عملیات اطفای حریق مغازه لوازم خانگی خبر داد و گفت: حجم بالای حریق ضمن طولانی کردن مدت زمان اطفای حریق، منجر به آسیب‌دیدگی آتش‌نشان‌ها هم شد که در حال طی روند درمان هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا