فناوری و تکنولوژی

قابلیت تازه اینستاگرام برای ابراز عشق و علاقه!

خرید فالوور از سایت اینبو

شبکه اجتماعی اینستاگرام در حال کار بر روی یک نسخه بهبود یافته از دکمه لایک برای نشان دادن قدردانی بیشتر است.

قابلیت جدید اینستاگرام برای ابراز عشق!

به گزارش TechNock، شبکه اجتماعی اینستاگرام در حال کار بر روی نسخه ارتقا یافته دکمه لایک برای نشان دادن قدردانی بیشتر است. افشاگر و مهندس معکوس مشهور الساندرو پالوزی گزینه Super Like را در حال ساخت مشاهده کرد.

بر اساس جزئیات دریافتی، گزینه Super Like برای استوری های ارسال شده در اینستاگرام در دسترس خواهد بود. می توانید با ضربه زدن و نگه داشتن دکمه قلبی شکل، داستان های فوق العاده را دوست داشته باشید. با این حال، این ویژگی دارای محدودیت هایی است و شما فقط می توانید هر 24 ساعت یک سوپر لایک استفاده کنید.

Neuvin نوشت: در سال 2016، اینستاگرام ویژگی Stories را معرفی کرد که به کاربران اجازه می دهد تصاویر، متن ها و ویدیوهایی را که تنها 24 ساعت در این پلتفرم فعال بوده اند، ارسال کنند. بعدا، اینستاگرام برای افزایش تعامل در استوری ها و کاهش شلوغی در پیام های مستقیم (DM)، دکمه لایک را اضافه کرد.

اگر می خواهید استوری ها را برای مدت طولانی تری نگه دارید، می توانید از ویژگی هایلایت برای پین کردن استوری ها به صفحه پروفایل اینستاگرام خود استفاده کنید. در غیر این صورت، پس از پایان دوره 24 ساعته، داستان ها به بخش آرشیو منتقل می شوند.

اینستاگرام اخیراً استیکرهای جدیدی را اضافه کرده است که به کاربران امکان همکاری (Collaborative Creation) با سایر کاربران را در این پلتفرم می دهد. در حال حاضر امکان اشتراک گذاری داستان ها با همه یا فقط دوستان نزدیک وجود دارد. اما اینستاگرام روی توانایی ایجاد لیست های سفارشی برای اشتراک گذاری استوری ها کار می کند.

هنوز مشخص نیست که آیا اینستاگرام تست قابلیت Super Like را با گروه محدودی از کاربران آغاز کرده است یا خیر و چه زمانی این قابلیت برای عموم عرضه می شود.

غول شبکه اجتماعی متا در حال آماده سازی چند ویژگی دیگر از جمله بهبود اشتراک گذاری متقابل با Threads، تم های چت مبتنی بر هوش مصنوعی، اشتراک گذاری متقابل داستان های WhatsApp و مدیریت پوشه پیام های مستقیم است.

طبق گزارش‌ها، اینستاگرام در حال کار بر روی قابلیتی به نام Ad Break است که به تبلیغات غیرقابل پرش در فید کاربران اجازه می‌دهد. همچنین، یکی از مدیران سامسونگ فاش کرد که این شرکت در حال توسعه دکمه تعویض سوپر HDR برای سری گلکسی اس 24 با اینستاگرام است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا