فناوری و تکنولوژی

قابلیت جدید اینستاگرام همراه با خلاقیت

خرید فالوور از سایت اینبو

با قابلیت جدید اینستاگرام می توانید به راحتی به پست های خود متن اضافه کنید. همچنین می توانید یک عکس را به عنوان برچسب روی عکس دیگری قرار دهید.

به گزارش سرگرمی روز، اینستاگرام قابلیت جدیدی را به پلتفرم خود اضافه کرد؛ این به شما امکان می دهد محتوا را خلاقانه تر ایجاد کنید. داستان‌ها و نکات جالب‌تر و چرخ فلک‌های خلاقانه‌تر را آپلود کنید.

پس از انتخاب یک عکس از گالری خود، فقط روی دکمه متن ضربه بزنید تا متن به آن اضافه شود. همچنین می توانید روی دکمه گالری در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید تا تصاویر اضافی را به عنوان برچسب به پست خود اضافه کنید. همچنین می توانید روی خود برچسب ضربه بزنید تا شکل آن را به مستطیل، مربع، دایره، قلب یا ستاره تغییر دهید.

قابلیت جدید اینستاگرام با خلاقیت

در اوایل این ماه، اینستاگرام محدودیت چرخ فلک را به حداکثر 20 عکس و ویدیو در هر پست افزایش داد. اکنون فونت‌ها، گیف‌ها و افکت‌های جدید و منحصربه‌فرد را در یک ابزار متنی ساده برای داستان‌ها اضافه می‌کند. بنابراین پس از انتخاب فونت می توانید متن را متحرک کنید یا به آن افکت اضافه کنید.

(توضیح: چرخ فلک اینستاگرام همان قالبی است که قبلاً به کاربر اجازه می داد 10 ویدیو یا عکس یا ترکیبی از هر دو را در یک پست به اشتراک بگذارد. از این پس کاربران می توانند 20 عکس و ویدیو را در یک چرخ فلک آپلود کنند.)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا