فناوری و تکنولوژی

قابلیت جدید اینستاگرام و تردز؛ محدودکردن محتوا‌های سیاسی!

خرید فالوور از سایت اینبو

یکی دیگر از قابلیت های مفید به اینستاگرام و توییتر اضافه شده است.

به گزارش دیجیاتو، متا اوایل سال جاری تایید کرد که به کاربران اجازه می دهد محتوای سیاسی در اینستاگرام و توییتر را محدود کنند. این شرکت اکنون تایید کرده است که این گزینه برای کاربران هر دو پلتفرم در دسترس است. اما جزئیات این ویژگی چیست و چگونه فعال می شود؟

هدف این گزینه جدید “توصیه فعالانه محتوای سیاسی از حساب هایی است که آنها را دنبال نمی کنید.” این ویژگی جدید به صورت پیش‌فرض فعال می‌شود، اما کاربران می‌توانند در صورت تمایل به صورت دستی محتوای سیاسی را در جدول زمانی خود مشاهده کنند. بنابراین وقتی این ویژگی در اینستاگرام و توییتر فعال باشد، محتوای سیاسی فقط از حساب‌هایی که شما دنبال می‌کنید نمایش داده می‌شود.

یک سخنگوی متا تایید کرد که تغییر جدید برای محدود کردن محتوای سیاسی اکنون در دسترس کاربران است. اگرچه هنوز مشخص نیست که آیا این گزینه محدود به مناطق خاصی از جهان است یا خیر.

چگونه این گزینه را برای محتوای اینستاگرام و تجارت فعال کنیم

قابلیت محدود کردن محتوای سیاسی در اینستاگرام و توییتر اکنون در دسترس است.

برای فعال سازی این قابلیت در اینستاگرام و تریدز باید مراحل زیر را طی کنید:

اینستاگرام یا توییتر را باز کنید.

به منوی تنظیمات حساب خود بروید.

گزینه محتوای پیشنهادی را انتخاب کنید.

منوی محتوای سیاسی (در صورت وجود) را انتخاب کنید.

گزینه محدود کردن محتوای سیاسی از افرادی که آنها را دنبال نمی کنید را انتخاب کنید.

این تنظیمات بر پیشنهادات محتوا، فیدها و کاربران پیشنهادی تأثیر می گذارد. بنابراین محتویات تمام عناصر ذکر شده با فعال کردن این تابع تغییر می کند.

برای دسترسی به این قابلیت جدید، آخرین نسخه اپلیکیشن های اینستاگرام و ترندز را بر روی گوشی خود نصب کنید. خوشبختانه این قابلیت برای کاربران ساکن ایران نیز موجود است.

معاملات اخیراً در به روز رسانی اعلام شده است که نتایج ورزشی را برای کاربران نشان می دهد. در مرحله اول نتایج بازی NBA را راه اندازی کنید. این پلتفرم همچنین یک پیش نمایش بتا از نحوه ادغام با Fediverse راه اندازی کرده است. ادغام Fediverse اکنون برای تعداد کمی از کاربران در دسترس است. علاوه بر این، کاربران Trades می توانند الگوریتم این برنامه را سفارشی کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا