فناوری و تکنولوژی

قابلیت خاص این خودروی ساخت عربستان غوغا به پا کرد

خرید فالوور از سایت اینبو

به گفته این خودروساز، باتری کوچکتر و کارآمدتر 8 کیلومتر برد در هر کیلووات ساعت ارائه می دهد.

به گزارش سرگرمی روز، لوسید ایر تنها چند سال از عمر آن می گذرد، اما این خودروساز مشتاق است آن را با آپدیت های جزئی معرفی کند. تغییرات عمده ای در سیستم انتقال قدرت و راحتی در سدان ایر 2025 ایجاد شده است.

آخرین نسخه سدان Lucid Air در مدل پایه Pure به باتری جدید 84.0 کیلووات ساعتی مجهز شده است که بدون افزایش قیمت پایه این تریم، مسافت 675 کیلومتری تخمین زده شده توسط EPA را با یک بار شارژ فراهم می کند. به گفته این خودروساز، باتری کوچکتر و کارآمدتر 8 کیلومتر برد در هر کیلووات ساعت ارائه می دهد. سدان ایر به عنوان کارآمدترین وسیله نقلیه از نظر مصرف انرژی شناخته می شود. این مدل هیوندای آیونیک 6 و لکسوس RZ را شکست می دهد.

Lucid Air 2025 شامل سه نسخه از سال گذشته است: Pure، Touring و Grand Touring. لوسید به بهبود موتور در این خودروی الکتریکی اشاره ای نکرده است.

قابلیت های ویژه این خودروی ساخت عربستان سر و صدا به پا کرد

مدل گرند تورینگ بالاترین مسافت پیموده شده 823 کیلومتر و دارای 812 اسب بخار قدرت و قیمت 111400 دلار (معادل 6 میلیارد و 460 میلیون تومان) را ارائه می دهد. Lucid Air در مدل تورینگ 620 اسب بخاری با سیستم چهار چرخ متحرک موجود است. از 79400 دلار (معادل 4.6 میلیارد تومان) شروع می شود و برد مشخص شده توسط EPA تا 653 کیلومتر را ارائه می دهد. قیمت Lucid Air Pure از 71400 دلار (معادل 4 میلیارد و 140 میلیون تومان) شروع می شود.

Lucid همچنین سیستم اطلاعات سرگرمی را با یک پردازنده جدید با سه برابر قدرت و دو برابر ظرفیت حافظه بهبود می بخشد. هر سه مدل از امروز قابل سفارش هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا