فناوری و تکنولوژی

قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی ژوئن ۲۰۲۴

خرید فالوور از سایت اینبو

در ابتدای هر ماه، بنچمارک آنتوتو لیستی از قدرتمندترین گوشی های اندرویدی را منتشر می کند. حالا نوبت ماه ژوئن است که قدرتمندترین گوشی های اندرویدی را مشخص کنیم. البته لازم به ذکر است که این لیست برای بازار چین است.

قدرتمندترین گوشی های اندروید

به گزارش دیجیاتو، آنتوتو همانند لیست ماه می، دو لیست از گوشی های پرچمدار و میان رده ماه ژوئن را منتشر کرده است.

قدرتمندترین پرچمداران اندرویدی

بر اساس لیست ژوئن، قدرتمندترین پرچمدار اندرویدی در بازار چین، ASUS ROG Phone 8 Pro با امتیاز 2,135,740 است که Oppo Find X7 با امتیاز 2,103,557 رتبه دوم را کسب کرد. در جایگاه سوم iQOO Neo9S Pro با امتیاز 2,097,626 قرار گرفته است.

آنتوتو لیست قدرتمندترین گوشی های اندرویدی ژوئن 2024 را منتشر کرد

گوشی Redmi 9 Pro با تراشه Snapdragon 8 نسل 3 در رتبه بعدی قرار دارد. همانطور که در لیست بالا مشاهده می کنید، قدرتمندترین پرچمداران اندرویدی به تراشه های اسنپدراگون 8 نسل 3، Dimension 9300 و Dimension 9300 Plus مجهز شده اند.

قدرتمندترین گوشی های میان رده اندرویدی

در لیست قدرتمندترین گوشی های میان رده، OnePlus Ace 3V در رتبه اول قرار دارد. این گوشی هوشمند که از نسل سوم تراشه اسنپدراگون 7 پلاس بهره می برد، توانسته امتیاز 1,434,328 را به دست آورد. در رتبه دوم Realme GT Neo6 SE با همین تراشه قرار دارد که امتیاز کمی پایین تری دارد.

آنتوتو لیست قدرتمندترین گوشی های اندرویدی ژوئن 2024 را منتشر کرد

Redmi K70E در جایگاه سوم ایستاده است. این گوشی هوشمند به تراشه Dimension 8300 Ultra مجهز شده است. بعدی Redmi GT Neo5 SE با نسل دوم اسنپدراگون 7 پلاس است. در لیست بالا می توانید سایر گوشی های میان رده قدرتمند را مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا