دانستنی ها

قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی سال ۱۴۰۳ ساعتی چند؟

خرید فالوور از سایت اینبو

در این مقاله در رابطه با نرخ و قیمت کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در سال ۱۴۰۳ ساعتی و جلسه ای توضیحاتی ارائه می گردد. هزینه کلاس های خصوصی زبان انگلیسی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. در سال ۱۴۰۳ قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی از ۱۵۰ هزار تومان تا ۱ میلیون تومان و حتی بعضاً بیشتر از آن متغیر است. البته واضح است که نرخ کلاس خصوصی زبان مقدماتی کمتر است و هزینه کلاس خصوصی پیشرفته مکالمه زبان و آیلتس و تافل بالاتر می باشد. هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در سال ۱۴۰۳ را به صورت متوسط ساعتی می توان ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان برای اساتید خوب و مجرب در نظر گرفت.

قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در ایران مدرس سال ۱۴۰۳

در سایت ایران مدرس www.IranModares.com اطلاعات کاملی برای اساتید و مدرسین تدریس خصوصی زبان و سایر دروس ارائه شده است. در کنار اطلاعات کامل برای هر استاد نرخ درخواستی هر مدرس هم ذکر شده است. بنابراین با مراجعه به سایت ایران مدرس  می توانید لیست کامل اساتید و نرخ درخواستی هر استاد را در سال ۱۴۰۳، ۱۴۰۴ و هر زمان دیگری مشاهده کنید.

نکته بعدی اینکه، در iranmodares، شماره تماس مدرسین هم قابل مشاهده است و می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با اساتید تدریس خصوصی در ارتباط باشید و برای کلاس خصوصی زبان از ایشان درخواست تخفیف هم نمائید. برخی از اساتید قیمت کلاس ها را به صورت “توافقی” ذکر نموده اند و می توانید برای کسب اطلاع از نرخ کلاس این مدرسین به صورت مستقیم با خود استاد حرف بزنید.

احتمالا بتوانید با قیمت ۷۰ هزار تومان هم برای هر جلسه تدریس خصوصی زبان انگلیسی استاد هماهنگ نمائید. اما در نظر داشته باشید به جای اینکه در جستجوی ارزان ترین استاد زبان باشید بهتر است در جستجوی بهترین مدرس زبان با نرخ مناسب و منصفانه باشید تا وقت و هزینه شما هدر نرود.

عوامل موثر بر نرخ ساعتی تدریس خصوصی زبان انگلیسی سال ۱۴۰۳

پارامترهای مختلفی بر نرخ ساعتی کلاس های تدریس خصوصی در سال ۱۴۰۳ و هر زمان دیگری اثر می گذارد. به عنوان مثال اساتیدی که به صورت تضمینی کار تدریس خصوصی را انجام می دهند و یا از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده اند و سابقه تدریس بالایی دارند نرخ بیشتری برای هر جلسه و یا هر ساعت تدریس درخواست می کنند. اگر تعداد جلسه بالایی لازم دارید از استاد خصوصی تقاضای تخفیف کنید. نرخ کلاس خصوصی مجازی به نسبت تدریس خصوصی در منزل کمتر است.

کلاس های خصوصی زبان انگلیسی در سال 1403 می تواند به صورت حضوری در منزل و یا اینترنتی و آنلاین برگزار شود. به صورت کلی بازدهی کلاس های حضوری بیشتر است اما کلاس آنلاین و اینترنتی ارزان تر است (از ۲۰ تا ۵۰ درصد) و انعطاف بیشتری دارد. به عنوان نکته پایانی، هزینه کلاس های خصوصی زبان انگلیسی به تعداد جلسات، سطح کلاس، تجربه استاد، آنلاین یا حضوری بودن کلاس ها، شهر محل تدریس، زمان شروع کلاس ها و عوامل مختلف دیگری بستگی دارد.

برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان، لیست کامل اساتید و مدرسین تدریس خصوصی زبان را در سایت ایران مدرس با دقت بررسی نمائید. در ضمن، می توانید از کلاس خصوصی مجازی و اینترنتی که نرخ مناسب تری دارد استفاده کنید. نرخ کلاس ها به سطح کلاس هم بستگی دارد و مثلاً هزینه تدریس خصوصی آیلتس که یک کلاس سطح بالای زبان است در مقایسه با نرخ آموزش خصوصی مکالمه زبان در حد مقدماتی بیشتر می باشد.

هزینه بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی سال ۱۴۰۳

واضح است که اگر بخواهید با یکی از بهترین و مجرب ترین مدرسین خصوصی زبان انگلیسی به صورت حضوری یا آنلاین در سال ۱۴۰۳ کلاس داشته باشید باید متناسب با آن حاضر باشید هزینه پرداخت کنید. البته کلاس خصوصی مدرسین برجسته زبان انگلیسی به نسبت سایر اساتید مفیدتر هم می باشد و در نتیجه اگر نرخ بیشتری هم پرداخت کنید مسلما در نهایت به نفع شما خواهد بود. این مدرسین در تعداد جلسات کمتر و با کیفیت بیشتر درس را به پایان می رسانند.

از ویژگی های بهترین مدرسین زبان انگلیسی می توان به داشتن تجربه و سابقه کاری بالا، داشتن مدارک مهم زبان انگلیسی مانند TTC، آیلتس، تافل، سلتا، تسول و …، داشتن فیلم نمونه تدریس و نظرات مثبت شاگردهای قبلی در سایت ایران مدرس، فارغ‌التحصیلی از دانشگاه معتبر، داشتن کتاب تالیفی و مقالات علمی معتبر، کسب رتبه برتر در کنکور ارشد و دکتری و … اشاره نمود. تاکید می شود در انتخاب معلم خصوصی زبان انگلیسی خودتان دقت کنید و با یکی از بهترین مدرسین کلاس داشته باشید.

برای موفقیت در یادگیری زبان انگلیسی خیلی روی ارزان هماهنگ کردن کلاس های خصوصی متمرکز نشوید و اصرار نکنید بلکه تلاش کنید با یکی از بهترین اساتید کلاس داشته باشید. ممکن است نرخ هر جلسه کلاس اساتید برجسته بالاتر باشد اما در نهایت شرکت در کلاس های خصوصی چنین اساتیدی به نفع شما خواهد بود.

نحوه هماهنگ کردن کلاس خصوصی زبان با قیمت مناسب و منصفانه سال 1403

برای اینکه کلاس های خصوصی زبان انگلیسی در سال ۱۴۰۳ را با نرخ مناسب و ارزان هماهنگ نمایید نکاتی در این بخش ذکر می گردد. اولین و مهمترین نکته این است که خیلی هم در جستجوی کلاس خصوصی زبان ارزان و قیمت پایین نباشید (چند بار این مورد را تکرار کردیم چرا که خیلی مهم است). البته خوب است کلاس زبان با هزینه مناسب برگزار شود اما اینکه ارزان بودن کلاس ها اولویت اول گردد و روی این تاثیر بگذارد که یک استاد مجرب انتخاب کنید خوب نیست. بنابراین در جستجوی استاد عالی با قیمت مناسب باشید.

اگر برای امتحانات نهایی زبان قصد دارید معلم خصوصی داشته باشید بهتر است اوایل ترم هماهنگی را انجام دهید. ایام امتحانات دبیر زبان خوب با نرخ مناسب سخت تر پیدا می شود. در کلاس های حضوری اگر ساکن شرق تهران هستید (به عنوان مثال) با استادی کلاس هماهنگ کنید که ایشان هم ساکن شرق تهران باشند و به این ترتیب چون وقت استاد در مسیر کمتر تلف می شود نرخ کمتری دریافت می کند. نکته بعدی اینکه خودتان هم بین جلسات خصوصی زبان درس بخوانید، مطالعه کنید و مرور نمایید تا در کمترین تعداد جلسه به نتیجه برسید و هزینه کل شما کمتر گردد.

هزینه کلاس خصوصی مکالمه، آیلتس و تافل ساعتی و جلسه ای سال ۱۴۰۳

در سال 1403 هزینه ساعتی کلاس های خصوصی مکالمه سطح پیشرفته، رایتینگ، اسپیکینگ، تافل TOEFL و آیلتس IELTS در مقایسه با کلاس های خصوصی زبان در حد ابتدایی و مقدماتی بالاتر می باشد. اساتیدی که در زمینه تدریس خصوصی آیلتس و تافل فعالیت دارند واضح است که سطح دانش، سواد و توانایی بالاتری هم دارند و در نتیجه برای هر ساعت تدریس خصوصی زبان نرخ بیشتری را درخواست می نمایند. سایت رسمی آیلتس www.ielts.org است.

هزینه کلاس های خصوصی آیلتس و تافل ساعتی از ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومان تا ۹۰۰ هزار تومان و بیشتر متغیر است. به عنوان یک مقدار متوسط هزینه یک ساعت تدریس خصوصی آیلتس توسط اساتید مجرب و حرفه ای را می توان ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان در نظر گرفت. البته این قیمت ها را به عنوان یک راهنمایی کلی در نظر بگیرید و برای اطلاع از قیمت دقیق و به روز کلاس های خصوصی آیلتس، رایتینگ، زبان برای مهاجرت، تافل و … به سایت تدریس خصوصی ایران مدرس https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php مراجعه کنید. در سایت amazingtalker.com هم در رابطه با قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی توضیحاتی ارائه شده است. در سایت tutorful.co.uk هم نرخ کلاس خصوصی زبان انگلیسی در سال 2024 یا همان سال 1403 به صورت متوسط 21 یورو به ازای هر ساعت ذکر شده است.

سوالات متداول 

1- نرخ متوسط تدریس خصوصی زبان انگلیسی سال ۱۴۰۳ چقدر هست؟ 

هزینه متوسط کلاس های خصوصی زبان را ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان می توان در نظر گرفت.

2-  قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین بیشتر است یا حضوری؟

هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین تا ۵۰ درصد می تواند کمتر باشد. استادی که نرخ ساعتی تدریس حضوری را ۸۰۰ هزار تومان در نظر گرفته است، کلاس آنلاین را احتمالا با نرخ ۵۰۰ هزار تومان برگزار می کند.

3- چگونه در سال ۱۴۰۳ کلاس خصوصی زبان با نرخ مناسب داشته باشیم؟

در سایت ایران مدرس بهترین مدرسین زبان انگلیسی حضور دارند. برای هماهنگی کلاس خصوصی زبان با هزینه مناسب به سایت ایران مدرس مراجعه کنید.

منبع: Iranmodares.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا