فناوری و تکنولوژی

متا دو ویژگی بسیار کاربردی را برای واتس اپ اعلام کرده است

خرید فالوور از سایت اینبو

متا اعلام کرده است که به زودی دو ویژگی جدید به واتس اپ اضافه می کند، امکان ایجاد رویدادهای گروهی و امکان پاسخ دادن به پیام ها در گروه های پیام رسان جامعه.

با راه اندازی اولین ویژگی، واتس اپ به زودی به شما امکان می دهد یک رویداد گروهی مانند تولد یا گردهمایی ایجاد کنید. می توانید تاریخ و زمان را به این رویداد اضافه کنید. پس از ایجاد یک رویداد، برنامه آن را به عنوان یک پیام برای گروه ارسال می کند و آن را به صفحه اطلاعات گروه اضافه می کند.

این همه ماجرا نیست، مردم می توانند به این رویداد پاسخ دهند، که به آنها اجازه می دهد تا به دیگران در گروه اطلاع دهند که آیا در رویداد شرکت می کنند یا نه، یا نظرات خود را در مورد رویداد به اشتراک بگذارند. ویژگی جدید برنامه ریزی یک رویداد با اعضای گروه را آسان تر می کند.

در مورد ویژگی دوم، واتس اپ به زودی به هر کسی که در یک گروه نوتیفیکیشن است اجازه می دهد به پیام های موجود در آن پاسخ دهد. در حال حاضر فقط مدیران می توانند پیام ارسال کنند و اعضای غیر ادمین فقط می توانند پیام های آنها را بخوانند. ویژگی پیش رو باعث می شود گروه های پیام گفتگوی بیشتری داشته باشند و در نتیجه مفیدتر باشند.

حتی بهتر از آن، زمانی که مردم به پیامی روی آن پاسخ می‌دهند، برنامه آن پیام‌ها را به حداقل می‌رساند و به شما اطلاع نمی‌دهد تا مطمئن شود که دائماً با هیچ پیامی بمباران نمی‌شوید.

متا گفت: «رویدادها ابتدا به گروه‌هایی می‌آیند که متعلق به یک جامعه هستند و در ماه‌های آینده برای همه گروه‌ها پخش خواهند شد. متأسفانه، این شرکت نگفته است که چه زمانی قابلیت پاسخ به پیام‌ها در گروه‌های پیام را معرفی می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا