سبک زندگی

معرفی بهترین ضد آفتاب های ایرانی

خرید فالوور از سایت اینبو

استفاده از ضدآفتاب گام مهم و ضروری در مراقبت از پوست در تمام فصول سال است. اما برخی افراد به دلایل مختلف از جمله ایجاد چربی و سنگینی روی پوست، مبارزه با جوش، براق شدن صورت و استفاده از ضد آفتاب روی آن از مصرف این محصولات خودداری می کنند.

اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید باید بگوییم که با انتخاب ضدآفتاب مناسب به راحتی می توانید از بروز این مشکلات جلوگیری کرده و پوست خود را در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت کنید. در این مقاله به معرفی چند محصول عالی ضد آفتاب از بهترین برندهای ایرانی می پردازیم.

بهترین ضد آفتاب ایرانی کدام است؟

برندهای داخلی در سال های اخیر محصولات سالم و متنوعی را با قیمت و کیفیت مناسب تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار داده اند. اگر بپرسید بهترین ضد آفتاب ایرانی چیست؟ ابتدا باید نوع پوست خود را مشخص کنید و سپس اقدام به خرید محصول مناسب کنید.

به عنوان مثال بهترین ضد آفتاب برای پوست های معمولی با ضد آفتاب پوست های چرب و خشک بسیار متفاوت است. در این قسمت به معرفی بهترین برندهای ضد آفتاب برای انواع پوست می پردازیم.

نئودرم بهترین ضد آفتاب ایرانی برای پوست های چرب

ضد آفتاب رنگی نئودرم با فرمول بدون روغن و پارابن به عنوان بهترین ضد آفتاب ایرانی برای پوست های چرب شناخته شده است. این محصول حاوی سبوم بوده و علاوه بر تنظیم ترشح چربی پوست با تقویت ذخایر آنتی اکسیدانی پوست از پیری زودرس جلوگیری خواهد کرد.

Vitalier بهترین ضد آفتاب ایرانی برای پوست های چرب با منافذ باز

مایع ضد آفتاب Vitalir مدل Activit محصولی بدون چربی و ترکیبات کودوژنیک است که با کنترل ترشح سبوم از چرب شدن پوست و ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می کند. این محصول حاوی نیاسینامید و زینک PCA است که نقش موثری در کاهش سایز منافذ باز دارند. علاوه بر این، با داشتن SPF50 می تواند از پوست در برابر اشعه های UVA، UVB و IR محافظت کند.

جوتا بهترین ضد آفتاب ایرانی برای پوست مختلط

ضد آفتاب جوت با رنگ بندی متنوع و بافت سبک بهترین ضد آفتاب ایرانی برای پوست مختلط است. این محصول مقاوم در برابر آب و عرق بوده و ضمن محافظت از پوست، لایه ای نازک روی آن ایجاد می کند که به راحتی لکه ها و لک ها را می پوشاند.

جنوبیوتیک بهترین ضد آفتاب ایرانی برای پوست های خشک

یکی از بهترین نمونه های محصولات ضدآفتاب ایرانی برای پوست های خشک توسط برند محبوب جنوبیوتیک تولید شده است. ضد آفتاب سانوژن این برند با دوام و ماندگاری بالا ضمن حفظ رطوبت پوست قادر است حداکثر محافظت را از تمامی لایه های آن انجام دهد.

Facedox بهترین ضد آفتاب ایرانی برای پوست های خشک و حساس

ضد آفتاب Face Dox از سری Photosome مخصوص پوست های خشک، حساس و مراقبت ویژه است. این محصول از پوست در برابر نور آبی، امواج UVA و IR محافظت می کند و رطوبت و مواد مغذی مورد نیاز آن را تامین می کند. رنگ های مختلف، فرمول ضد حساسیت و PH سازگار با پوست از دیگر نقاط قوت این ضد آفتاب است.

سان سیف بهترین ضد آفتاب ایرانی برای پوست های حساس

اگر به دنبال بهترین ضد آفتاب ایرانی برای پوست های حساس هستید، پیشنهاد می کنیم به سراغ کرم ضدآفتاب سان ایف پودر بدون جاذب شیمیایی بروید. این محصول برای پوست های حساس و تحریک شده طراحی شده و ضمن تقویت و ترمیم پوست، رطوبت لازم را نیز تامین می کند.

Sun Safe بهترین ضد آفتاب ایران

کرم دور چشم ضد آفتاب با SPF30 می تواند به مدت 4 ساعت از پوست حساس این ناحیه در برابر اشعه های UVA و UVB محافظت کند. این محصول با رنگ طبیعی بژ خود تیرگی دور چشم را به خوبی پنهان کرده و از چین و چروک، پف و پیری زودرس جلوگیری می کند.

آردن سولاریس بهترین ضد آفتاب رنگی ایرانی

برند معروف آردن سولاریس، انواع مایعات رنگی و ضد آفتاب را با گزینه های مختلف برای انواع پوست تولید و به بازار عرضه می کند. تمامی این محصولات در برابر آب و تعریق مقاومت بالایی دارند و برای پوست دور چشم قابل استفاده هستند.

لافرر بهترین ضد آفتاب ضد لک ایران

بدون شک بهترین ضد آفتاب ضد لک ایرانی توسط برند لافار تولید شده است. این محصول در مدل های مختلف مناسب برای پوست های چرب، مستعد آکنه، خشک و نرمال تولید شده و در رنگ های متنوعی عرضه می شود. محصولات ضد آفتاب این برند علاوه بر محافظت از پوست در برابر نور خورشید، در پیشگیری و درمان لک های پوستی نیز بسیار موثر هستند.

هیدرودرم بهترین ضد آفتاب ایرانی مردانه

ضد آفتاب بدون روغن هیدرودرم با فرمول سبک و بدون چربی برای مردان ساخته شده است. این محصول با SPF35 از پوست در برابر نور خورشید محافظت می کند بدون اینکه براق، سفید یا چرب شود و در برابر تعریق و شستشو مقاومت بالایی دارد.

سینه بهترین ضد آفتاب گیاهی ایرانی

ضد آفتاب های سینره در انواع رنگی و بی رنگ و متناسب با انواع پوست تولید می شوند. این محصول دارای فرمول گیاهی بوده و فاقد تست حیوانی می باشد و با محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر از پیری زودرس و لک جلوگیری می کند.

بهترین ضد آفتاب ایرانی از نظر پزشکان

به طور کلی باید بدانید که بهترین ضد آفتاب ایرانی از نظر پزشکان، محصولی با SPF بالاتر از 30 و مناسب با نوع پوست شما است. با این حال، اگر برای یک مشکل پوستی خاص تحت درمان هستید، ممکن است پزشک یک ضد آفتاب مناسب برای شما تجویز کند.

از جمله پرفروش ترین محصولات ضد آفتاب ایرانی با تجویز پزشکان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کرم ضد آفتاب و ضد لک SPF50 مناسب برای انواع پوست
  • دکتر. ضد آفتاب رنگی Xila SPF63 مناسب برای انواع پوست
  • ضد آفتاب بدون روغن هیدرودرم برای پوست های چرب و مستعد آکنه
  • مایع ضد آفتاب فیزیکی من برای انواع پوست ها مخصوصا پوست های حساس مناسب است

آخرین کلمه

در این مقاله محصولاتی از بهترین ضدآفتاب های ایرانی برای انواع پوست به گفته پزشکان به شما ارائه کرده ایم. امیدواریم با مطالعه آن و خرید محصول مناسب بتوانید به بهترین نحو از پوست خود در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا