تعبیر خواب

معنی صاعقه در خواب تعبیر صاعقه در خواب نی نی سایت

خرید فالوور از سایت اینبو

اگر به دنبال دقیق ترین معنی صاعقه در خواب تعبیر صاعقه در خواب از دیدگاه معبرین معتبر تاریخ هستید در این مطلب از سایت سرگرمی روز همراه ما باشید. امیدواریم این تعبیر خواب برای بیننده خواب خیر و سلامتی باشد.

تعبیر خواب دیدن رعد و برق و رعد در خواب توسط ابن سیرین رعد و برق
تعبیر رعد و برق – خوابی که در آن رعد و برق در خواب من را زد

هر کس رعد و برق را ببیند برای خود و ساکنان آن دیار ترس بزرگی می‌بیند، زیرا خداوند می‌فرماید: «هُوَ الَّذِی بَعْلَکُمْ صاعَقَةٌ مِنْ رَعْمَةً وَالْأَمْدُ». » تندر گفته می شود که خزانه دار خانه شاه است.

دیدن رعد و برق به تنهایی در خواب، بیانگر هدایت پس از گمراهی است و چه بسا دلالت بر شیفتگی و از دست دادن بینایی داشته باشد، هر چند بیننده خواب بیمار باشد و از مرگ برای او بترسد. شاید دیدن رعد و برق در خواب بیانگر اسرار و اخبار الهام بخش باشد. ديدن جرقه در نوسان احوال از شدت به رستگاري و از رستگاري به شدّت و شايد ديدن آن حاكي از برق زدن شمشير و نيزه باشد.

هر که رعد و برق ببیند و خوابش در مهرماه بود، دلالت بر تولید ژنده و غله دارد و اگر در آبان باشد، حکایت از حاصلخیزی و شبنم و بسیاری از خوبی ها دارد و یا در آذرماه از محصولی که ناشی از کمبود است می ترسد. و اگر در ماه ژانویه از کاشت در پایان بترسد و اگر در ماه فوریه باشد، ممکن است نشان دهنده درست بودن محصول باشد، حتی اگر در ذرت باشد، نشان دهنده کاهش عملکرد کل است، و اگر چنین باشد. در فروردین ماه خوب و خوش است و خرمن فراوان و جو در آنجا کم می شود و اگر در اردیبهشت باشد برای بعضی میوه ها مضر است و اگر خرداد باشد نشان از شبنم نافع است. و اگر در تیرماه باشد نه خوب است و نه بد و اگر در شهریور باشد نشانه باروری و خوبی است. همینطور در مرداد ماه و دیدن رعد در خواب، بیانگر ترس از سلطان یا تازیانه است. شاید نشان دهنده وعده های خوب سلطان، خنده، شادی، مشارکت مردم، طمع مردم و امید به رعد و برق، مجازات، رحمت و باران باشد.

هر که رعد و برق ببیند و او را بدون کسی ببیند و نورهایش را ببیند که به او حمله می‌کنند یا چشمانش را می‌دزدند، اگر مسافر بود باران یا فرمان سلطان او را تحت تأثیر قرار می‌دهد و اگر دهقانی است که اگر تشنه شود، او را خواهد داشت. خود آن باران و رحمت او را گرفتار می کند و اگر پدر یا مولایش یا حجت او بر او مسلط شد و به او روی نکرد، آن را بپذیر و در چهره او بخند. برای او، باران نمایانگر زشتی آن چیزی است که می بیند.

هر کس ببیند که چیزی را از صاعقه فرو برده یا خورده است، او را به نیکی پاسخ می دهد.

هر که با آن رعد و برق ببیند و باران نبارد و وعده ای داشته باشد به آن عمل نمی کند. رعد و برق دلالت بر ترس سلطان و تهدید او و جشن او و تازیانه تیغ و شلاق دارد و هر چه رعد و برق نشان می دهد به دلیل سرعت رها شدن و عدم انتقال آن سریع و فوری است و گفته اند صاعقه نشان می دهد. از یک مکان دور انجام شده است

هر که رعد و برق ببیند لباسش می سوزد، زنش اگر مریض باشد می میرد

و هر کس در خواب ببیند که صاعقه چیزی را گرفت، چیزی می خواهد که برایش خیر و سود باشد، و اگر صاعقه همچنان بدرخشد، برکت در آن سال زیاد است، مخصوصاً اگر با آن باد ملایمی بیاید. با طلا، زیرا مانند طلا می درخشد

تعبیر رعد و برق در خواب

هر که رعد و برق ببیند برای او و اهل آن دیار بیم بزرگی است، زیرا خداوند متعال می فرماید: «هُوَ الَّذِی بَعْلَکُمْ صاعَقَةٍ مِنْ رَعْمَةٌ وَ أَمَّدُ. » می گفتند خزانه دار برق خانه شاه.

و هر كه ديد: از صاعقه چيزى به دست آورد، چيزى خواست كه براى او خير و منفعت داشته باشد، و اگر صاعقه همچنان بدرخشد، در آن سال بركت زياد است، مخصوصاً اگر با آن نور بادى دمد. رعد نامیده شد و صاعقه خزانه دار خانه پادشاه و وعده و توبه و رحمت و راه راست است.

پیش بینی رعد و برق و باران – یوتیوب

امیدواریم از معنی صاعقه در خواب تعبیر صاعقه در خواب نی نی سایت در سایت 1403 استفاده کافی را برده باشید. هرگونه سوالی در مورد این تعبیر خواب دارید حتما در قسمت کامنت ها از ما بپرسید تا پاسخ تان را دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا