فناوری و تکنولوژی

ناسا تلویزیون کابلی خود را جمع می‌کند

خرید فالوور از سایت اینبو

کانال کابلی آژانس فضایی ایالات متحده (ناسا) در ماه اوت پخش می شود و ناسا قصد دارد سرویس پخش جدید خود، ناسا پلاس را راه اندازی کند.

به گزارش سرگرمی روز، پخش برنامه های تلویزیونی ناسا در ماه آگوست متوقف می شود. آژانس فضایی در حال خداحافظی با کانال کابلی خود است که در سرویس‌های Dish، DirecTV و خدمات مشابه و همچنین از ارائه‌دهندگان تلویزیون محلی در دسترس است.

این آژانس قصد دارد به تمرکز بر روی سرویس پخش جدید خود، NASA+، که به عنوان توزیع کننده همه مستندها و پوشش رویدادهای زنده آن خدمت می کند، ادامه دهد.

ناسا پلاس از نوامبر گذشته به صورت آزمایشی شروع به کار کرده است و طبق گزارش ها چهار برابر بیشتر از کانال کابلی سنتی ناسا بیننده جذب کرده است.

مارک آتکیند از دفتر ارتباطات ناسا می گوید: «در دنیایی که نحوه مصرف اطلاعات ما به سرعت در حال تغییر است، ناسا پلاس به ما کمک می کند تا با نسل فعلی کاشفان خود، نسل آرتمیس، الهام گرفته و با آن ارتباط برقرار کنیم.

سرویس پخش جدید ناسا کاملا رایگان و بدون تبلیغات است. بینندگان می توانند از طریق برنامه رسمی ناسا برای iOS و اندروید به آن در تلفن های همراه دسترسی داشته باشند، اما اگر می خواهند آن را روی صفحه نمایش بزرگتر تماشا کنند، می توانند آن را در سرویس های پخش Roku، Apple TV یا Fire TV نیز تماشا کنند.

کاربران همچنین می توانند از وب سایت رسمی ناسا پلاس در مرورگر خود دیدن کنند تا پوشش رویدادها و برنامه های ناسا را ​​در رایانه تماشا کنند.

ناسا علاوه بر اعلام بسته شدن کانال کابلی خود، از برنامه های آتی برنامه های جدید، قسمت ها و پوشش رویدادهای زنده خبر داد.

در همین حال، یکی از مستندهای آینده این شبکه با عنوان “مدافعان سیاره” به تلاش های بشر در کشف سیارک ها و دفاع از سیاره می پردازد، در حالی که برنامه دیگری به نام “زمین بیگانه ما” به کار میدانی می پردازد که دانشمندان ناسا را ​​در شدیدترین محیط ها نشان می دهد. در سراسر جهان برای کمک به کشف حیات فرازمینی در جهان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا