فناوری و تکنولوژی

نمایشگر آیفون۱۷ متحول خواهد شد!

خرید فالوور از سایت اینبو

احتمالا اپل با این کاور می خواهد جوابی به پرچمدار سامسونگ بدهد.

به گزارش دیجیاتو، گزارش‌های جدید ادعا می‌کنند که اپل در نظر دارد از یک پوشش خارجی جدید برای نمایش محصولات خانواده آیفون 17 استفاده کند.این پوشش جدید 9 تن از قبل مقاوم‌تر است. بلکه عملکرد منحصر به فردی در کاهش انعکاس نور دارد و می تواند عملکرد صفحه نمایش دستگاه را در فضای باز و محیط های روشن بسیار بهبود بخشد.

صفحه نمایش آیفون 17 چه ویژگی هایی خواهد داشت؟

به گزارش مک رامورز، یکی از منابع آگاه چینی در شبکه اجتماعی Weibo می گوید که پوشش ضد انعکاس صفحه نمایش آیفون 17 بسیار مقاوم است و بیش از آنچه فکر می کنید می تواند در برابر خراش مقاومت کند.

به نظر می‌رسد این پوشش خارجی اخیراً به تولیدکنندگان تجهیزات اپل و فیدرهای زنجیره تأمین این شرکت در چین گسترش یافته است. اما استفاده از آن در سری آیفون 16 به دلیل محدودیت زمانی ممکن به نظر نمی رسد.

اپل در حال حاضر از پوششی به نام سپر سرامیکی در گوشی های خود استفاده می کند و ادعا می کند که این پوشش بهتر از هر گوشی هوشمند موجود در بازار کارایی و دوام بیشتری دارد. این روکش که با همکاری شرکت Corning ساخته شده است، اولین بار در سری آیفون 12 معرفی شد و در نسل های اخیر بهبود یافته اما نسخه جدیدی معرفی نشده است.

البته، Corning فقط پوشش های ضد خش و ضد انعکاس را برای اپل ایجاد نمی کند. علاوه بر این، همکاری نزدیکی با رقیب مستقیم این شرکت یعنی سامسونگ نیز وجود دارد. جدیدترین پرچمدار سامسونگ از زره گوریلا در قسمت بیرونی استفاده می کند که به گفته این شرکت در مقایسه با سطوح معمولی انعکاس را تا 75 درصد کاهش می دهد.

همچنین گلکسی اس 24 اولترا در مقابل ریز خراش هایی که به مرور زمان بر روی صفحه نمایش اکثر گوشی ها ظاهر می شود مقاوم است و می تواند شفافیت خود را در طول زمان حفظ کند. سازنده پوشش مورد بحث ادعا می کند که مقاومت آن 4 برابر بیشتر از پوشش آلومینوسیلیکات رقبا است.

هنوز مشخص نیست که آیا اپل از Gorilla Armor در محصولات سری آیفون 17 استفاده خواهد کرد یا خیر. اما جزئیات فاش شده در آخرین گزارش با مشخصات این محصول مطابقت دارد. همچنین ممکن است Corning کاور را با نام تجاری دیگری در اختیار اپل قرار دهد تا این شرکت بتواند قدرت بازاریابی بیشتری در برابر سامسونگ داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا