فناوری و تکنولوژی

هدفون رده میانی WH-ULT900N سونی بزودی معرفی می شود

خرید فالوور از سایت اینبو

بر اساس افشای گسترده ای از طریق WinFuture، سونی در حال کار بر روی یک جفت هدفون بی سیم برای این گوشی است. هدفون جدید WH-ULT900N نام دارد و اگرچه شباهت زیادی به WH-1000XM3 دارد، اما به عنوان محصولاتی میان رده با فناوری حذف نویز پیشرفته عرضه خواهد شد.

بر اساس اطلاعات فاش شده، Sony WH-ULT900N به درایورهای 40 میلی متری و آهنرباهای نئودیمیوم مجهز خواهد بود که صدایی عالی تولید می کنند. این هدفون دارای حالت‌های عملکرد متفاوتی است که باندهای فرکانسی 20000-5 یا 20000-20000 هرتز را پوشش می‌دهد. WH-ULT900N دارای یک باتری 520 میلی آمپر ساعتی است که تا 30 ساعت با قابلیت حذف نویز فعال (ANC) و اتصال بلوتوث و تا 50 ساعت بدون ANC پخش می شود.

گزارش شده است که این هدفون از بلوتوث 5.2 پشتیبانی می کند که امکان جفت شدن چندگانه را فراهم می کند و با کدک های AAC، LDAC و SBC برای انتقال صدای بی سیم با کیفیت بالا سازگار است. کاربران همچنین از ویژگی‌هایی مانند جفت‌سازی سریع Google، Clear Bass و قابلیت‌های کنترل صوتی از طریق Google Assistant، Siri یا Amazon Alexa بهره خواهند برد.

گفته می شود این هدفون در رنگ های مشکی، سفید و خاکستری جنگلی با وزنی در حدود 255 گرم موجود است. در مورد قیمت نیز این گزارش می گوید که قیمت این هدفون بین 180 تا 200 یورو خواهد بود. در حال حاضر هیچ جزئیاتی در مورد تاریخ انتشار رسمی و در دسترس بودن منطقه ای در دسترس نیست.

باید منتظر بمانیم تا مشخص شود سونی چه زمانی قصد دارد از هدفون مذکور رونمایی کند و به شایعات پایان دهد. ما انتظار داریم که بیشتر اطلاعات فاش شده درست از آب در بیاید، همانطور که اغلب شایعات در صنعت همیشه صادق هستند. این هدفون ممکن است از نظر طراحی شبیه به مدل های فعلی سونی باشد، اما از نظر قدرت صدا، گزینه ای استثنایی خواهد بود که با قیمتی میان رده به فروش می رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا