سبک زندگی

هدف نهایی زندگی شما با توجه به ماه تولدتان چیست؟

خرید فالوور از سایت اینبو

شاید شما از آن دسته افرادی باشید که به این فکر می کنید که هدف واقعی شما در زندگی چیست و انرژی های خود را به کجا هدایت کنید.

طرفداران طالع بینی بر این باورند که شغل شما بر روی ستاره ماه شما نوشته شده است و باید انرژی خود را روی دستیابی به هدفی که علامت ماه تولد شما تعریف می کند متمرکز کنید.

چگونه بفهمیم تا ماه تولد عاشق شده ایم؟

عنصر آتش

متولدین ماه هایی که عنصر وجودشان آتش است، از جمله قوچ، شیر و قوس، شجاع و خلاق هستند. انرژی سیری ناپذیر آنها به دیگران الهام می بخشد.

برج حمل (1 آوریل – 30 آوریل)

برج حمل به عنوان یکی از رقابتی ترین و جاه طلب ترین نشانه ها از پیشرفت و موفقیت لذت می برد. شما در هر زمینه ای که کار می کنید راه خود را می سازید.

چه هنر باشد و چه فناوری، کنترل را در دست بگیرید و روی توسعه چیز جدیدی برای بهبود جامعه تمرکز کنید.

برج اسد (1 اوت – 31 اوت)

مانند درختان همیشه سبز، متولدین علامت لئو، صرف نظر از شرایط، همیشه روشن می مانند. متولدین ماه های دیگر شما را به خاطر اراده و روحیه باورنکردنی شما تحسین می کنند.

بر توانایی خود برای بهترین استفاده از یک موقعیت بد تکیه کنید. از شخصیت آتشین و حس شوخ طبعی غیرقابل انکار خود برای تحریک دیگران استفاده کنید.

قوس (1 دسامبر – 30 دسامبر)

این افراد عاشق کشف چیزهای جدید و رشد هستند. آنها نگرش مثبتی به زندگی دارند و از این واقعیت که همیشه چیز جدیدی وجود دارد قدردانی می کنند.

هدف شما در زندگی باید الهام بخشیدن به دیگران با مثبت اندیشی و اشتیاق تزلزل ناپذیر خود برای زندگی باشد. افراد دیگر را به سفر اکتشافی خود ببرید.

عنصر هوا

متولدین نشانه های جوزا، ترازو و دلو با عنصر هوا بسیار اجتماعی و فوق العاده باهوش هستند.

جمینی (31 مه – 29 ژوئن)

متولدین علامت جوزا مهربان و آرام هستند.

به یاد داشته باشید که مراقب افراد اطراف خود باشید، اما به روحیه آزاد خود نیز تکیه کنید. شما بدون شک ایده آزادی را در اطرافیانتان القا خواهید کرد.

برج میزان (1 اکتبر – 30 اکتبر)

متولدین زیر مجموعه میزان در موقعیت هایی که نیاز به برخورد منصفانه، منطقی و مودبانه دارند، خوب عمل می کنند.

هدف بزرگ یک ترازو در زندگی استفاده از ذهنی تحلیلگر و موضعی بی طرفانه در مبارزه برای عدالت در این جهان است.

دلو (30 دسامبر – 29 فوریه)

افرادی که در زیر علامت دلو متولد می شوند اغلب سرکش ترین نشانه ها در نظر گرفته می شوند و دوست دارند از قراردادها سرپیچی کنند. مهمتر از همه، آنها برای خلاقیت و اصالت ارزش قائل هستند و دوست دارند کلیشه ها را بشکنند.

هدف شما در زندگی الهام بخشیدن به همان روحیه در دیگران است. افراد را تشویق کنید تا مسیر خود را بسازند و به غرایز خود اعتماد کنند.

عنصر آب

علائم سرطان، عقرب، حوت عنصر اصلی آب است. آنها از نظر عاطفی در دسترس ترین هستند، همدل خوبی هستند و در روابط خود با دیگران چیزهای زیادی برای ارائه دارند.

برج سرطان (30 ژوئن – 31 ژوئیه)

افراد متولد شده در این علامت توانایی عجیبی در دریافت ظریف ترین نشانه های غیرکلامی دارند. هوش هیجانی آن‌ها بی‌نظیر است و از آن‌ها افراد همدل خوبی می‌سازد.

شما یک پشتیبان عاطفی عالی هستید و همیشه شانه ای برای گریه کردن فراهم می کنید. به این قدرت تکیه کنید و فراموش نکنید که قدرت عشق بی قید و شرط را به دنیا نشان دهید.

عقرب (1 نوامبر – 30 نوامبر)

عقرب ها برای رویارویی با چیزهای تاریک زندگی شجاعت رشک برانگیزی دارند. هیچ چیز یک عقرب را از رفتن به دنبال چیزی که می خواهد باز نمی دارد. آنها اغلب مرموز و پیچیده هستند.

هدف عقرب در زندگی این است که به دیگران نشان دهد تا زمانی که اشتیاق و انگیزه داشته باشید هر چیزی ممکن است. متولدین این ماه سایر علائم را تشویق می کنند تا از منطقه راحتی خود خارج شوند.

ماهی ها (30 فوریه – 29 مارس)

متولدین این ماه هنگام کمک به دیگران در بهترین حالت خود هستند. متولدین این ماه بسیار خوش نیت و دارای انرژی خلاق و معنوی هستند.

هدف شما در زندگی تشویق دیگران به استفاده از قدرت ابراز وجودشان است. به این ترتیب، می توانید به گرد هم آوردن افراد در عمیق ترین سطوح کمک کنید.

عنصر خاک

عنصر وجود برای متولدین نشانه های ثور، سنبله و جوزا خاک است. این صورت های فلکی کاربردی ترین و پایدارترین و در عین حال مادی ترین هستند.

ثور (31 آوریل – 30 مه)

برج ثور در همه زمینه های زندگی خود، از شغل گرفته تا روابط، پایدار هستند. البته این امر آنها را از ولع کالاهای مادی باز نمی دارد.

به عنوان یک صورت فلکی که دوست دارد دارایی و ثروت مادی را به دست آورد و همچنین ثبات در روابط خود را حفظ کند، تامین نیازهای عزیزانتان هدف نهایی شماست.

قوس (1 سپتامبر – 31 سپتامبر)

افرادی که در قوس متولد شده اند روحیه خدمات گرا دارند که آنها را در هر محیط کاری ارزشمند می کند. آنها همیشه چیزی برای اضافه کردن دارند.

آنها افرادی شجاع و قابل اعتماد هستند که هدفشان در زندگی تلاش برای بهبود جامعه است.

برج جدی (1 ژانویه – 29 دسامبر)

جاه طلبانه ترین صورت فلکی می تواند بر هر چیزی در مسیر خود غلبه کند. آنها سخت کوش هستند و در عین حال دیگران را بالا می برند.

هدف شما از زندگی این است که به دنیا قدرت مراقبت و حمایت بی قید و شرط از دیگران را نشان دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا