سبک زندگی

هفت کاری که خودشیفته‌ها در روابط‌شان انجام می‌دهند

خرید فالوور از سایت اینبو

بیشتر افراد به راحتی کلمه خودشیفته را برای دیگران به کار می برند و هر نوع استدلال یا رفتار خودخواهانه را عامل خودشیفتگی می دانند. اما برخورد با کسی که واقعا خودشیفته است بسیار دردناک و طاقت فرسا است.

به گزارش سرگرمی روز، خودشیفته ها معمولا در روابط خود با دیگران رفتارهایی از خود نشان می دهند که با شناخت این علائم می توانید خودشیفتگی آنها را تایید کنید. از جمله این رفتارها می توان به 7 مورد زیر اشاره کرد:

1. گاهی اوقات آنها بی عیب و نقص رفتار می کنند

اولین رفتار گیج کننده افراد خودشیفته این است که گاهی اوقات آنها افرادی کامل و کامل به نظر می رسند و لحظه بعد با شما بسیار بد رفتار می کنند. این رفتار آنها واقعا آزاردهنده است زیرا بیشتر اوقات منتظر این رفتار بی نقص و بی نقص از او هستید. در واقع آنها با این نوع رفتار می خواهند به اهداف خود برسند.

2. از همدلی شما سوء استفاده می کند

آنها دلسوزی و همدلی شما را با آنها به عنوان یک ویژگی زیبا نمی دانند، از آن برای انجام هر کاری که دوست دارند استفاده می کنند.

3. هرگز خود را سرزنش نمی کنند

اکثر مردم اگر با کسی (عمدا یا ناخواسته) بدرفتاری کنند، احساس شرم و گناه می کنند. اما خودشیفته ها هرگز در هیچ موردی احساس شرم نمی کنند و وقتی اشتباهی مرتکب می شوند، آن را نمی پذیرند و عذرخواهی نمی کنند.

4. در پاسخ به اشتباهات خود دروغ های عجیب و غریب می گویند

اگر یک خودشیفته را در حین انجام اشتباه دستگیر کنید، برای توجیه رفتار خود دروغ های عجیب و غریب می گویند و حتی آنقدر حرفه ای این کار را انجام می دهند که ممکن است احساس کنید اشتباه می کنید.

5. زمانی که به آنها نیاز دارید، ناپدید می شوند

افراد خودشیفته نه تنها از ناامید کردن دیگران در زمانی که به آنها نیاز دارند ابایی ندارند، بلکه از آن لذت هم می برند.

6. خودشیفته ها مشکلات عاطفی را متفاوت از دیگران درک می کنند

اگرچه گفته می شود آنها بی احساس هستند، افراد خودشیفته پر از احساسات هستند. اما احساسات آنها با دیگران متفاوت است. به عنوان مثال، اگر یک خودشیفته را به دلیل رفتارش تهدید کنید که او را ترک می کنید، باعث می شود احساس گناه کنید و از ترک او پشیمان شوید و حتی از او طلب بخشش کنید. البته اگر در این بین اشک بریزد، اشک او کاملاً واقعی است. فقط آن اشک ها برای اوست، نه برای تو.

7. خودشیفته ها می توانند به راحتی دیگران را رها کنند

رها کردن دیگران و نادیده گرفتن احساسات آنها ساده ترین کاری است که یک خودشیفته می تواند انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا